Q: Relay koji se pali tipkalom??

Namjena bi mi bila za dodatna svjetla na prometalu.

Gdje bi se to moglo nabaviti? Kako se to uopce zove? (da bi mogao googlati)

Imal' tko kakvu shemu da napravim mali el. sklop koji ce mi to uz relay omoguciti.

Znaci, treba mi relej koji se aktivira tipkalom a ne prekidacem. Tipnem jednom relej se aktivira. Tipnem drugi put krug se otvori.

KK

Reply to
KK

odi u èipoteku i reci im to ¹to si sad rekao nama i uzmi si 100-200 kuna sa sobom...

Reply to
=?ISO-8859-2?Q?Dioni=E8ar?=

A da probas onim za kratka/duga svijetla? On se aktivira tipkalom kod nekih auta, redovito kod starijih modela.

Reply to
Timon

A jel' mo¾e ne¹to s tipkom, dva releja, otpornikom i kondenzatorom

omoguciti.

jednom relej se aktivira.

Za to ti slu=9Ee Opto Coupler Relay-i. Imam ti ih ja za prodati pojeftinoj cijeni (jeftinije nego u chipoteci). Samo ovisi za koju jacinu struje treba=9A

Reply to
E-Box

... 2*55W na 12V znaci 10~15A

Kolko kuna?

KK

Reply to
KK

Reci da li si nabavio djelove i napravio doti=3Fni

omoguciti.

relej se aktivira.

Reply to
Has

U poruci: ops90uhpcgraf3ba@7575pc, KK je napisao/la:

: ... 2*55W na 12V znaci 10~15A : : Kolko kuna? : : KK

Za tolku tsruju ces morati upotrebljavati auto-relej (cca 30-etak kn) + logika.

Logiku mozes slozit sa IC 4013 (Flip-Flop IC) i jos par okolnih elemenata.

-- Tihomir Krizan

Reply to

Takav sklop mo?e biti problematièan u praksi ako je tipkalo lo?e, tj. ako ima istitravanja pri ukljuèenju/iskljuèenju, a elektronika to ne obradi korektno...Npr. pritisne? za ukljuèiti, a ono se 5-6 puta uklj/isklj i ne zna? nikada u kojem stanju æe na kraju ostati....

omoguciti.

jednom relej se aktivira.

U poruci: e5c0s9$iqg$ snipped-for-privacy@news1.xnet.hr, vaso je napisao/la:

[...]

Sad se stavi mali blok kondic na tipku (ili jos bolje RC clan), pa nemas problema.

-- Tihomir Krizan

Reply to