Punjaè akumulatora

izgoren, a kad sam ga promjenio na terminalima se na DC rasponu mjeri

4-5V, a na AC 6-7V, a unutra je krajnje prost, jedino mi nije jasno kako izmjerit jeli OK?

Sike su, a pretpostavljam da trafo nije izgorio:

chuspy

izlaz -masa

provjeri te diode, vjerojatno je jedna ispravna

Reply to
Darko_R

ahm, sad sam malo bolje pogledal sve slike

Reply to
Darko_R

"chuspy" je napisao u poruci interesnoj grupi:nu9ice$1u2s$ snipped-for-privacy@lvpnews.vipnet.hr...

izgoren, a kad sam ga promjenio na terminalima se na DC rasponu mjeri

4-5V, a na AC 6-7V, a unutra je krajnje prost, jedino mi nije jasno kako izmjerit jeli OK?

Sike su, a pretpostavljam da trafo nije izgorio:

E pa ne mozes to mjerit bez tereta. Stavi mu neku 12V zarulju za teret, i sve ce ti biti jasno, mjerit ni ne trebas, a reda radi izmjeri radi utvrdjivanja je li to DC.

Reply to
Petar Bjelèiæ

Da, vjerojatno je jedna dioda u banani! Kako punjac nema elektrolit, DC-instrument pokazuje SREDNJU vrijednost ispravljenog napona, a ne maksimum. To bi onda bilo oko 10V. A on ima 4-5V, znaci samo poluvalno ispravljen napon.....

Ali 'snagatorsku' duplu diodu za 5V ili 12V....

--
Branko Vasiljev:
Vise se NIkada Nitko NECE Na Softveru

A hoce li ta zarulja treperiti ako mu je npr. jedna dioda u banani?

--
Branko Vasiljev:
Vise se NIkada Nitko NECE Na Softveru
Obogatiti Kao g-din Bill Gates!!
Reply to
Vaso

pa da,

stavi nju i godinama je miran

ako ne iskri onda ne puni !! ;)

Reply to
Darko_R

"Vaso" je napisao u poruci interesnoj grupi:nubbn1$oki$ snipped-for-privacy@sunce.iskon.hr...

A hoce li ta zarulja treperiti ako mu je npr. jedna dioda u banani?

--
Branko Vasiljev:
Vise se NIkada Nitko NECE Na Softveru
Obogatiti Kao g-din Bill Gates!!

Hoce, jace ili slabije, ovisi, cim slabija vise treperi.
Reply to
Petar Bjelèiæ

Diodw su PBY273, pa stavit dostupno u nas umjesto njih?

Reply to
chuspy