Pretpojaèalo za u auto.

Tra¾im shemu i nacrt ploèice za pretpojaèalo za u auto.

Sjetio sam se da je bilo rijeèi o pretpojaèalu u SAM-u negdje 1992-1993, bilo je u 2-3 nastavka pojaèalo za u auto sa STK050, pretvaraè 12v-2X30V i pretpojaèalo.

Ima li netko to skenirano ili neko slièno pretpojaèalo sa jednostrukim napajanjem, mo¾da sa TL072?

pozz!

Reply to
Covik

Stavio sam na binse jedno pretpojacalo 12V iz SAMa, ne znam koja godina

Reply to
'ajde

Hvala!

Ali mislim da je to pretpoja?alo iz nekog sama (?ini mi se) iz 1982.g. serija "Paketi snage". Ja tra?im sheme iz 1992-1993 mo?da i 1994.

Reply to
Covik

Nema nista lakse nego TL072 natjerat ko pretpojaèalo u single napajanju. Treba mu dat samo polovinu napajanja na + ulaz, i taj napon je tada na izlazu, dakle to je bias, zadavanje statièkih uvjeta.

Pojaèanje sklopa je oko 10 do 100 puta, ovisno je li otpor 100k ili 1M pa izaberes otpor koji hoces. Ako treba regulacija, na izlaz stavi log potmetar reda 10-100k. Za stereo, to jest drugo pretpojaèalo ne treba¹ ponovo za + ulaz pravit 6V sa razdjelnikom 10k +10k+ 10 mikro, jednostavno + ulazaze oba oper. pojaèala kratko spoji¹, i oba dobiju 6V sa jednog. Elektroliti na ulazima nek budu tantal, obicni znaju imat otpor zbog struje curenja, pa mogu jebat statièke uvjete. Tantali i manje ¹ume.

Ulazna impedancije je 10k, ako treba veca ili beskonaèna, treba modificirat sklop u neinvert. pojaèalo.

Reply to
Petar Bjelèiæ

Hvala na odgovoru.

Tra¾io sam po netu i na¹ao samo sheme bez obja¹njenja ili teksta.

Èini mi se najbolji od ESP "car preamplifier"

ali je 6V dobio sa drugim TL071 i pitanje je ¹ta spojiti sa ovog drugog

12V ili 6V ali gdje.

Pozz!

Reply to
Covik

Zasto trebas pretpojacalo? Pojacanje nivoa signala, ili obrada signala?

Reply to
Sinisa Platz

Spojit MP3 player na pojaèalo. MP3 player ima slabi izlaz pa pojaèalo radi negdje do 1/3 snage.

Reply to
Covik

Ma jedno pitanje, mo?e, jeste li prije pro?itali ?ta ?elim spojit?

MP3 na poja?alooooooooooooooooooooo!!!!!

Nikakva regulacija, bias, obrada signala, autoradio aux i ine. piz.

?isto i jednostavno: MP3 - pretpoja?alo - poja?alo - zvu?nici !!!

Ponavljam: MP3 player ima slabi izlaz pa pojaèalo radi negdje do 1/3 snage i zbog toga bi htio izme?u MP3 i poja?ala spojit pretpoja?alo.

:-))))

Reply to
Covik

jesi probao spojiti na izlaz sa slusalice pa na aux ulaz auto radia. onda obicno ima dovoljno jak signal a moze se regulirati na regulaciji glasnoce

Reply to
milomoje

ok. pa spoji.

Reply to
milomoje

Sva pojacala koja imam (auto, dnevna soba, djecja soba) rade sa svim mp3 playerima i mobitelima koje imam BEZ pretpojacala. Uobicajeno je izlaz line out ili izlaz za slusalice vise nego dovoljno jak za pogon pojacala standardne osjetljivosti. Postoji li mogucnost da imas problem sa neispravnoscu neke komponente ili nepravilnim podesavanjem?

Reply to
Sinisa Platz