PSK modulator POMOÆ

Naime imam sljedeæi problem: Trebao bi izraditi 4PSK/16PSK modulator i veæ sam napravio dio sklopa koji radi modulaciju (od CD 4024 binarnog brojila i CD4008 4-bitnog sklopa za zbrajanje) i na izlazu imam PSK moduliran signal (4 izlaza S0-S3 ovisno koliko se koristi dobije se 2PSK-16PSK) sa pravokutnim nosiocem. ©to mi treba je sklop za uoblièavanje koji æe takav signal pretvarati u isti ali sa sinusnim nosiocem. Èitao sam da bi se mogao napraviti sa ROM memorijom i D/A pretvornikm. Po¹to mi je ovo va¾no (za FAKS) bio bi jako zahvalan kad bi mi neko mogao pomoæi odnosno uputiti me na shemu takvog sklopa.

Hvala!

Milan Milièeviæ

Reply to
M.M.