Protel : Export to npr. GIF

Trebao bi isprintati na laseru na foliju jednu ploèicu koja je raðena u Protelu DXP, ali nemrem naæi opciju za exportanje u GIF, tako da netrebam instalirati cijeli protel u kopiraoni. Dali se mo¾e exportati u npr. GIF ili dali ima samo neki viewer za Protelove ploèice? U Eagle -u je toga svega bilo...

Reply to
Tomislav

U poruci:d4l8dq$lqb$ snipped-for-privacy@sunce.iskon.hr, Tomislav je napisao/la:

[...]

Pa, insprintaj u pdf, u kkopiraoni ga sigurno imaju.

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

na koji naèin?

Reply to
Tomislav

Instaliras virtulani pdf printer

Reply to
Fire

U poruci:d4la59$oc8$ snipped-for-privacy@sunce.iskon.hr, Tomislav je napisao/la:

: na koji naèin?

Instaliraj AdobeAcrobat Reader 5.0 i prilkom isntalacije imas opciju nesto za printanje/write, ne znam vise tocno, ali znam da ti se onda instalira virtualni printer i dok printas samo nejga obiljezis i on ti insprinta u pdf file.

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

To nije Adobe Acrobar Reader nego Adobe Acrobar...tj osim citanja ima sposobnost i da radi pdf fileove.

pdf

Reply to
Kresimir Pecnik

Ima i PDF creator, besplatan program, instalira se kao printer.

Zok

nesto

Reply to
-Zoki-

Ja imam CutePDF (besplatan je). Ali mi se cini da mi malo smanji "sliku", tj. razmak medu nozicama je manji...

--
Pozdrav!
http://www.elektronka.com/

U poruci: snipped-for-privacy@40tude.net, Ivan Matacic je napisao/la:

: Ja imam CutePDF (besplatan je). Ali mi se cini da mi malo smanji : "sliku", tj. razmak medu nozicama je manji...

Meni je ovaj putpuno tocan.

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

U poruci:d4ll0p$7qc$ snipped-for-privacy@sunce.iskon.hr, Kresimir Pecnik je napisao/la:

: To nije Adobe Acrobar Reader nego Adobe Acrobar...tj osim citanja ima : sposobnost i da radi pdf fileove.

Tocno, sad sam pogledao tocno detaljno. Moj bad. :)

-- Tihomir Krizan

Reply to

Onda Illustrator zeza. Naime, EAGLE stavi na papir samo jednu plocicu. Onda taj PDF editiram sa Adobe Illustratorom da dobijem vise plocica na papiru. Ima li tko preporuku za neki DTP program?

--
Pozdrav!
http://www.elektronka.com/