Proraèun pu¹/pul trafoa

Ima li tko formule za proraèun trafoa u pu¹/pul spoju ?Poku¹ao bi napraviti pojaèalo sa dvije EL84.

Reply to
¾eljko esert

napraviti

Pretpostavljam da ne mozes doc do jezgre za tonske transformatore. Da mozes, onda bi morao dobit i neke podatke.

Ovako si osudjen da trafo motas na jezgrama za mrezne trafoe.

Trafo ionako narucujes po snazi. Dakle definiraj snagu. Iz toga se zna broj zavoja po voltu, isto kao za mrezni trafo.

Na primaru trafoa ocekuj efektivni napon koji je za korijen iz 2 manji od napona napajanja EL84. Dakle dva takva ista namota za push-pull.

Broj zavoja na sekundaru ovisi o ocekivanom naponu, dakle snazi. napon jednostavno izracunas iz otpora i snage. Iz broja navoja po voltu dobijes broj zavoja sekundara.

Daj mi podatke o napajanju lampe i snazi pa ti kazem kakav trafo trebas narucit.

Reply to
Petar Bjelèiæ

Sina, hvala na adresi ,tu je proraèun za jednu elektronku.Meni treba za dvije .Mislim da se kod pu¹-pula stvar malo mijenja. Nema problema sa strujom magnetiziranja jezgre . U podatcima za EL84 stoji da za pu¹-pul spoj impedancija Raa=8 Koma ; snaga =15 W ; Ua= 300 V. Ova impedancija je izmeðu dvije anode ¹to znaæi da je impedancija jedne elektronke = 4Koma.Probao sam raèunati namotaje i dobijem da za trafo 7,5 cm2 za primar treba cca 2x 2200 namotaja .Buni me ¹to sam na netu na¹ao stranicu jednog Talijana sa podatkom o broju namotaja trafa za iste cijevi,ali sa jezgrom od 5 cm2 i brojem namotaja 2x1100 u primaru. Zato sam mislio ako netko ima ba¹ formule za proraèun pu¹-pul spoja rije¹ile bi se nedoumice.®elja mi je jo¹ da namotam tzv sendviæ trafo, ali to je moguæe tek nakon dobrog proraèuna. U svakom sluèaju hvala .

Mnogo pozdrava!

®eljko

Reply to
¾eljko esert