Proracun ?

Evo i jos jednog mog posta :)

Uglavnom,imam 4 tiskane plocice,nekakva emiterska slijedila,nista komplicirano,jednostavne sheme pa bi za to trebao napraviti proracune nekakve i pronaci stat. radne tocke a pojma nemam kako :))) Ima netko da bi mogao pomoc ?

Hvala !

Reply to
ivan.karin

sam ovak pitanje, dal radis mozda za labos iz sklopova u rudjeru ? (SZC vjezba) ;) ?

Sve je relativno (za neke je to i logicno)...., za¹to ? Pa poznato je da je
derivacija sinusa kosinus.
Hrvoje Kusulja
ANTI_SPAMhrvoje.kusulja@zg.t-com.hr
http://hrvoje-kusulja.tk
Reply to
Hrvoje Kusulja

ma ne,nisam...pomorski fakultet u splitu,smjer "pomorske elekrotehni=E8ke i informati=E8ke tehnologije" :))

Reply to
ivan.karin

aha sry, zabrijao sam onda ;), nis uzivaj.., uglavnom u knjizi od sarcevica, al nemam skener a ni knjigu trenutno pa ti nemogu to skenirat..., sry, al sigurno netko na grupi ima..

poz

[...]

Zaleti se do bilo kojeg antikvarijata u Splitu, kupi ©arèeviæa i Szabu, knjige su ti srednjo¹kolske ali ima u njima sve sta ti treba, barem za pocetak (m)ucenja kod Kovaèeviæa.

--

       aRraKI
UPRAVA ODLAZI!