Produ¾ni kabel i klima?

da li mogu na produ¾ni kabel od du¾ine20m i od1mm prikljuèiti bez straha klimu od 3,5kw(na osigurac od 16a)i da ¹ljaka cijeli dan.

Reply to
Krafne u Mate

kako? zar nije znano da po 1mm2 ide 5A priblizno a napon klime je 220v i snaga 3.5kW dakle izlazi da je struja oko 16A dakle treba vise od 1mm nece mozda izbacit osig ali ce se grijat vod do klime ako grijesim ispravite me

Reply to
marko

Samo je pitanje koja snaga je 3.5kW(koju vuce iz el. mreze ili kolko topline uspije prebaciti)

Reply to
fire

Jesam ja to dobro razumio trosi 1-1.2kw a predaje 3.5kw. Perpetum mobile?

Reply to
Iva

Osrednji "perpetuum mobile". :-) Top modeli bi iz 1.2 KW struje izvukli do 5 KW toplinskog uèinka. news:hr.alt.klima-uredjaji pa nek ti objasne.

Reply to
Dusko Lolic

straha

ja mislim da to nije preporucljivo: iako klima u radu vuce manje od 5-6A, problem je start kad povuce prilicnu struju sto ce na 20m produznoga /pogotovo ako je jeftini turski/ izazvati prilican pad napona i uzrokovati pregrijavanje/ kvar kompresora.

Reply to
megamusic

ma star je prekrata kda se komresor pregrije i pokvari... osim ako otpor te zice po duljnini je PRE veliki tj. takav da kompresor UOPCE ne moze startati.. ako kompresor uspije startat odmah nebi trebalo biti problema

Reply to
606

Ma stari moj mozes ti to zaokruzivati koliko oces al nemres dobit vise od ulozenog cak ni kad ides nizbrdo.

Reply to
Kresimir Pecnik

od

Moram priznati da ne..nije mi bas jasno....mora da oni racunaju slicno ko i oni sto rade pojacala pa stave trafo 5VA, a deklariraju snagu pojacala na

100W
Reply to
Kresimir Pecnik

spada...

Pa ne znam ko koga zajebava....lijepo sam reko da neznam pa mi objasni ako znas.

Naravno da nema

Reply to
Kresimir Pecnik

Toplinska pumpa. Npr. grijanje kuæe crpeæi toplinu iz obli¾nje rijeke koja je naravno hladnija od temp. u kuæi.

Reply to
LeeChan

ili kao hidraulièko pojaèalo ... sa prstom jedne ruke dignes 1000kg sad mi je sve jasno

Reply to
Kresimir Pecnik