prenos tv signala

imam doveden antenski kabl do utiènica, a televizor bi prebacio na suprotni zid. Dali postoji nekakav oda¹iljaæ koji bi se mogao staviti na utiènicu, i prijemnik koji bi se mogao staviti na tv kako bi izbjegao razvlaèenje kablova po stanu? ili neko slièno rijepenje ?

Reply to
lgmonit

Hm. Odasiljac postoji sigurno, ali koliko bi ti to bilo isplativo je vec drugi par carapa :). Naime, ti bi trebao onda jedan sirokopojasni odasiljac, a to je malo teze za napraviti.

Prijemnik na TV-u se zove antena :)), ali ta antena bi hvatala i kanale izvan kuce i sve i svasta, pa bi gotovo sigurno imao duhove na TV-u.

Mislim da ti je kabel sudjen.

Reply to
Pero

Sobna antena, u pefcu mos nabavit za 60kn... :-))))

Reply to
Mystique

Da, kraj utiènice postavi video, na VF izlaz stavi komad ¾ice, na TV sobnu antenu i programe bira preko videa!!??

Reply to
Vaso

"lgmonit" kaze u news:ee631d$ac$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr:

Imali su svojevremeno na HRTu male odasiljace, velicine mobitela, koji su emitirali color video i mono audio signal u pal sustavu na 36 ili 39 kanalu (nisam tocno siguran). Ne znam da li su te iste rabili u TurboLimachShow-u za prijenos signala sa kamerica onih autica.

Ja sam takodjer zainteresiran za takav odasiljac, a ne znam gdje da pitam. Cilj je dovesti video i eventualno audio signal na razdaljinu od desetak metara unutar jedne prostorije. Ako netko ima bilo kakvu informaciju, preporucamo se....

Pozdrav, Malee

Reply to
Malee

i mene to interesira ali bi mi trebo domet od nekih 40tak metara...radi se o video nazoru jednog objekta, znam da po starim videorekorderima i inim uredjajima postoji modul sa odasiljacem...i on se moze iskoristiti ali nisam nikad probo nista sa tim....

Reply to
Disorder

emitirali color

siguran). Ne znam

kamerica onih autica.

Cilj je dovesti

jedne prostorije.

Za to moze posluziti modulator za video-igre, ali kvaliteta nije bas neka...

suprotni

Sva takva rjesenja su glomaznija i daju losije rezultate od kabela (1)

su

pitam.

nisam

Videonadzor izveden s takvim sustavima je nepouzdan i moguce ga je lako ometat (tj ubacivat slike koje se zeli)...

Koaksijalni kabl. U¹temati, staviti pod podnu lajsnu, ili u PVC kanalicu.

Reply to
Platz Sinisa