Prigu¹nica na lampama

Zamjenil sam jednu staru prigu¹nicu od florescentnih lampi ( onih starih srednje velikih ) s novom ali sad imam jedan problem.

Stara prigu¹nica je imala 2 ulaza napravljena preko rednih stezaljki. To sam odspojil, stavil novu prigu¹nicu ali...

Ova nova ima 4 ulaza i ne znam gdje spojiti. Nema nikakvih stezaljki i fakat ne znam na koji naèin se te ¾ice mogu prièvrstiti i kamo koja ide.

Prijedlozi, ideje, rje¹enja ???

Reply to
Debeljko

I ta nova ima dva samo su duplirani spojevi. Ako nema stezaljke onda samo skini 12 mm izolacije i gurni rupicu. Unutra ima limic koji je pod kutem i pritiska zicu da ucvrsti spoj.

Reply to
Ex-Fishbed

OK. budem probal.

OO OO

Na prvom paru su neka fakat tesko citljiva slova a na drugom pise 400V.

Kako da spojim zice?. Unakrsno ili oba dvije u jedan par?

Reply to
Debeljko