Elektronska prigu¹nica za fluo cijev

Ima tko shemu?

Btw: kako se ta stvar grije, manje od klasicne zavojnice?

Reply to
Fastah

Pozdrav, Pikec!

Reply to
ipikec

Pitanje za koliko vata mu treba?

Reply to
Vaso

Dana Thu, 5 Oct 2006 21:24:45 +0200, Fastah napisao/la je:

uzmes to sa neispravne steden zarulje ili kupis gotovo.

da.

Reply to
Spuzva

za 2 uv cijevi 8w bi mogao iskoristiti jednu elektroniku ili za svaku cijev posebno... ako da, kako se 2 cijevi spoje na jednu elektroniku, naravno od stedne lampe

21w?
Reply to
Fastah

cijev

lampe

Za svaku cijev jedna elektronika jer sumnjam da je izlaz galvanski odvojen od ulaza...

Reply to
Vaso

Cijevi stavi paralelno: krajeve jedne strane (¾arne niti) spoji¹ u seriju, a druge krajeve spoji¹ na modul kao jednu cijev. Kod mene pali bez problema. Problem postoji ako su cijevi postavljene na niskoj temperaturi. U tom sluèaju æe paljenje biti sa odgodom, a na tranzistore modula bi bilo po¾eljno staviti hladnjake. Pozdrav, Pikec!

Reply to
ipikec

mozes li mi to skicirati, nije mi bas jasno pa da nekaj ne skurim. Imam shemu spajanja fluo cijevi sa klasicnom prigusnicom i starterom a ovo je cini se drugacije

Reply to
Fastah

Ukratko je objasnio, te ba¹ nije jasno: ®arne niti lijeve strane OBJE cijevi spoji¹ redno, a slobodne izvode spoji¹ na jednu granu elektronike. Niti desne strane OBJE cijevi isto spoji¹ redno te slobodne krajeve spoji¹ na drugu granu elektronike....

seriju,

Reply to
Vaso

U poruci:eg6k6r$jbe$ snipped-for-privacy@sunce.iskon.hr, Fastah je napisao/la:

: za 2 uv cijevi 8w bi mogao iskoristiti jednu elektroniku ili za svaku : cijev posebno...

To moze pogoniti jedna elektronika od stedne zarulje.

: ako da, kako se 2 cijevi spoje na jednu elektroniku, naravno od : stedne lampe 21w?

Serijski to spoji. Ako lampe spojis paralelno, uvijek ce se jedna upaliti, a druga ne (koja prva upali, ta svjetli). Serijski uredno radi sve.

-- Tihomir Krizan

Reply to