Premotavanje trafoja iz kompjuterskih napajanja

A da jednostavno kupis dvokomponentno ljepilo????

Kad se stvrdne tvrdo je ko kamen

Reply to
Dre

Bas si razmisljam kolko utjece debljina ljepila na rad jezgre. Ako se uzme da jezgra ima er oko 1000, a ljepilo oko 1, onda bi trebalo napraviti cim tanji sloj ljepila izmedu.

Reply to
Fire

Vama je lako, ali kad moja majka vidi da nosim u kuhinju ne¹to iz èega "visi" cijela hrpa ¾ica nije ba¹ sretna ;).

Da vidim, dosad sam kuhao u kuhinji :

  1. HeNe Lasere
  2. Ferite
  3. VN napajanja
  4. Transformatore...

Uf najgore je bilo kad sam poku¹ao rastavit jedan zalijan u epoxy trafo i zaboravio na njega, i pekao se 3 sata ;)

Kre¹o

Reply to
Kre¹o Bukviæ

Imam ti ja jedan torioid ferit koji bi èak i ja mogao koristit kao narukvicu na svojoj "lopata" ruci ;)

Kre¹o

Reply to
Kre¹o Bukviæ

Vecina ferita prestance cviliti, zavijat i raditi probleme kad im stavis razmak na spoj.

Kreso

Reply to
Kreso Bukvic

Ako je taj "metal" vodljiv kad se stvrdne mogao bi stvarati ne¾eljene gubitke u jezgri (vrtlo¾ne struje). Mislim da je epoxy najprihvatljiviji.

Reply to
Chipps

: A da jednostavno kupis dvokomponentno ljepilo???? : : Kad se stvrdne tvrdo je ko kamen

Nije bitno da bude tvrdo ko kamen, vec da svojstva ferita ne budu ugrozena.

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

: Imam ti ja jedan torioid ferit koji bi èak i ja mogao koristit kao : narukvicu na svojoj "lopata" ruci ;)

Samo se ti tak javno hvali kaj imas. Znam ja gdje je tvoj lab, pa ces se samo jedno jutro probuditi i ne ce ga biti. :)

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

: Dvokomponentni epoxi ima¹ u trgovinama s farbama, ili Bau-haus, : Bau-Max, Merkur, èak i Pevec, na odjelima boja i lakova, a Donit ti : to proizvodi i pakira u dvije spojene plastiène ¹price i cijena je : cca 20kn. : Stisne¹, DOBRO promje¹a¹ ¹tapiæem, nama¾e¹, spoji¹ i èeka¹...

THX, mislim da ce tako biti!

-- Tihomir Krizan

Reply to

Sumnjam da dvokomponentno ljepilo ima metalna svojstva, ono koje ja imam opce ne vodi, tj ponasa se kao pravi izolator

Reply to
Dre

To je na bazi smola ali svojstva su mu po tvrdoci kao da je u pitanju metal.Zazor se moze dobiti umetanjem komadica liskuma koji se lako nadju u VN trafoima starih televizora

Reply to
Drago