MP3 playeri

Super cijene Mp3 playera -

kkk

Koliko para toliko muzike.

Kao mp3 player je "recimo OK".

Radio mu je za K! Slu¹alice koje se sa njime dobiju su gore od radija! Toènije, najgore su koje sam u ¾ivotu imao prilike èuti. Tako da je zamjena sa nekim pristojnim slu¹alicama obavezna. Od kad sam stavio Sony slu¹alice, to je jedna druga prièa, ali radio je i dalje za K! :o(

Uz 110 Kn za nove Sony slu¹alice, kombinacija vrijedi 460 Kn ukupno.

Bez zamjene slu¹alica, vrijedi kao USB stick 256 MB + 50 Kn, jer je zvuk katastrofa. Toliko je lo¹ da se ne sku¾i kad se izgubi stanica na radiju! Da ne govorim kako su slu¹alice tihe. Najjaèe ¹to mogu je jo¹ uvijek ti¹e nego sa normalnim slu¹alicama na 50% snage.

--
DOLJE SIG!
Reply to

meni treba neki pristojan mp3 player, sa 1GB, usb 2.0, samo da je velicine sticka (netrebam usb hdd-ove itd..), te da je ok izgleda... di ima ? vidio sam samo u fenixu..

Reply to
Hrvoje Kusulja

Radio je super kod ovog modela - u Zg hvata vise od 20 stanica- odlicne kvalitete. Postoje dosta slicnih modela koja su cista pusiona ali MH02 je odlican model. Toplo preporucam.

Reply to
www.intertrg.com