pozicija mobitela

Zna li tko, bilje¾e li telekom operateri tzv roaming signal mobitela, dakle onaj gdje se mobitel samo javlja najbli¾im antenama. Razmi¹ljao sam bi li se u sluèaju nestale sedamnaestogodi¹njakinje to moglo iskoristiti da se naðe koji je drugi mobitel (svi ih imamo, jel) bio u prostorno-vremenskoj korelaciji s njenim.

Reply to
Philip Pirrip

biljeze se ti podaci ali se nazalost cuvaju samo 48 sati... ocito nisu bili dovoljno brzi da zatraze te podatke... da se bar netko neko od zaposlenika u telekomu sjetil da backupira te podatke a mogli su i one dane nakon prestanka signala njenog mobitela sacuvati za slucaj ako bi se otkrio broj koji je bio u neposrednoj blizini njenog tokom puta da bi vidjeli njegovo daljnje kretanje... neznam kolka je to kolicina podataka ali su mogli riskirati 10tak ili vise DVD-ova... mozda bi pomoglo...

pozdrav

Reply to
Fastah

Nije dosta samo èuvanje tih podataka: Treba i aplikacija koja æe u razumnom roku pretra¾iti informacije po tom kriteriju. A pitanje je i zakonske regulative u vezi skupljanja i kori¹tenja tih podataka. Npr. Ako za to treba sudski nalog, mo¾e proæi dosta dana uz ovako 'efikasno i brzo' pravosuðe kao u nas..LOL

Zar nisu donijeli zakon po kojemu telekom operatori ?uvaju podatke o pozivima 30 dili vise dana. Ne znam ulazi li u to i pozicija mobitela.

Reply to
Abrgeza

kod nas ti zakoni stite kriminalce, lopove, otmicare... vjerojatno da je netko imao nos i na svoju ruku ostavio backup pozicija mobitela zavrsio bi u zatvoru a otmicar bi bio oslobodjen jer je recimo "neubrojiv"... lijepa nasa domovino... mozes recimo imati snimku tel razgovora ali ako nisi obavjestio sugovornika da se razgovor snima onda se taj dokaz ne uzima u obzir i jos si ti kriv za neovlasteno snimanje i mozes biti kaznjen zbog toga... a sugovornik je u tom razgovoru mogel i priznat otmicu, ubojstvo i sl... neznam tko ce neke skakljive stvari pricati preko telefona ako je prethodno obavjesten da se razgovor snima... spustice slucajicu i reci ktjb...

pozdrav

Reply to
Fastah

Da , prije se moglo slu¹at one " kefe " be¾iène telefone na 42 ili 47 Mhz nekim obiènim skenerom koji je ulazio u to podruèje , bilo je sluèajeva gdje je razgovor snimljen kao dokaz ali je nahebao donositelj dokaza hehehe , vrag neka zna dali se ovi nove generacije be¾iène " kefe " ( Panasonic ) dadu slu¹ati i na kojoj frekvi rade .

Juka

"Fastah" je napisao u poruci interesnoj grupi:itt0r4$8lj$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr...

Reply to
Juka

Ja sam susjeda slu¹ao na FM-u ( znaèi, harmonik). U meðuvremenu je nabavio noviji stroj...

Kod nas je jo¹ èesto opasno biti 'zvi¾daè'!?...LOL

Netko s boljom opremom bi mogao utvrditi koju vrstu modulacije koriste noviji modeli, a rade mislim na nekih 900 MHz

©ta èe¹, tajno snimanje razgovora je dozvoljeno samo u organizaciji 'Institucija koje rade svoj posao'! Obièni smrtnik NE ZNA na koga je otvorena sezona lova!...LOL

Rade na 1,8 GHz

Reply to
Hombre

BladeRunner