popravak ATX napajanja

dragoj je crklo napajanje i skurilo plocu izgleda..

otvorio sam napajanje i nasao da je jedan kondenzator eksplodirao.. sto mislite da li bi stvar proradila da samo zamjenim kondenzator?

(znam kakav je bio ali neznam sto je + a sto -)

drugo pitanje je vezano na plocu.. naime sa drugim napajanjem se uredno upali ventilator i pocnu se vrtit diskovi, ali nista ne dolazi na ekran, tj. ode u stand-bye.. graficka, procesor i memorija su ok.. i nema onog tipicnog zvuka sa zvucnika?

Reply to
Chupa

Malo vjerojatno, eksplodirao je jer je dobio preveliki napon...

Ako je i matièna dobila onaj preveliki napon, najvjerojatnije je 'oti?la'.....

Reply to
Vaso

Eksplodirao je zbog necega prije njega, nije se samo odlucio razletiti bez razloga :)

Jer oni ne ovise o elektronici na maticnoj. Motori se vrte kada dobiju napon i to samo znaci da je napajanje ok, mada ne mora biti ako ne da powergood signal maticnoj.

Kako znas da su graficka, procesor i memorija ok? Probao si na drugoj masini svaku komponentu posebno?

Ako jesi, iskopcaj sve ostalo i pokusaj samo s minimumom da vidis radi li ti zbilja maticna, proc, memorija i graficka.

Ako ni tada ne radi potrazi da ti maticna nije negdje u kratkom spoju s kucistem (mozda ti je pao seraf iza, spajalica, bilo sto).

--
Uspjesne regije, tvrtke, muskarci i zene znaju da je uvijek bolje biti
prvorazredna verzija sebe nego drugorazredna verzija nekog drugog.

da na svojoj konfiguraciji, rade bez greske.

probao sam sve, razveselio sam sekad sam nasao par aluminijskih niti koje su spajale neke djelove na ploci, ali nije doslo do "ozivljavanja" nakon uklanjanja istih.. cini se da ce morat ic nova ploca :(

tenx za pomoc!

Reply to
Chupa

Neisplativo jer je sigurno jos nesto pregorilo ili sokirano/degradirano pa ce ubrzo pregoriti.

Probaj resetirat bios (clr cmos), imao sam dosta maticnih kojima je kvar PS-a blokirao bios.

probao sam sa jumperom pokraj baterije, onda sve zgasne i kad ga probam palit opet isto.. ventovi rade, ali ne posta nista.. probal sam i bateriju vadit.. isto..

odustal sam od nje i trazim neku socket 478 sa via chipsetom, pa ak netko ima nek se javi..

tenx na pomoci!

Reply to
Chupa

Taj CLR CMOS se radi uz ISKLJUÈENO glavno napajanje, tj. izvuèen utikaè ako PS nema prekidaè na sebi. Ako je ploèa i bila dobra, mo?da si je upravo sada konaèno sredio...

Reply to
Vaso

Na-ah.