22uF 400V kondenzator ako netko ima

crklo mi napajanje pa da ne cekam do ponedjeljka bez racunala, ako netko ima, rado cu ga otkupiti. Thanks.

Reply to
Vex

detaljnije: kondenzator je eksplodirao kao petarda uz bljesak i prasak, i

10A osigurac u napajanju je izbacio. Nadam se da je to sve sto je crklo. Ako nije, tko zna popraviti switching napajanje od racunala? (ovo je skupo pa se isplati popraviti)
[...]

neæe¹ vjerovati, ali evo i meni se juèer to dogodilo...moral budem u Electronic Center po novi, ni¹ sliènoga nemam na lageru...bar kaj se LOW ESR kondova tiæe...ovih 85*C imam ko dreka, ali ti se budu razletili i prije no kaj ukljuèim napajanje :))

Reply to
Gagi

a koliko celzijusa bi trebao izdrzati? nasao sam da imaju takav 22uF/400V za cca 6kn u chipoteci... al neznam da li ce to podnijeti.

I nekako sumnjam da je to sve sto je probilo, jer ako je izbacio 10A osigurac bojim se da je jos stosta moglo crknuti na napajanju.

Reply to
Vex

btw, ovaj koji je eksplodirao je 85*C i radio je tako cca 5 godina i to

24/7.
Reply to
Vex

u mom sluèaju nije tako.... uglavnom, ja moram LOW ESR (105*C) staviti...

Reply to
Gagi

O¹o gretz, ulazni swich stupanj i mozda jos pokoja sitnica., napajanje koje drajva 5V STB i napajanje za "mozak" swichera. To ja mislim da ti je o¹lo. cca 20Kn. Taj kond koji spominje¹ vjerovatno ne mora biti low ESR. Low ESR se stavljaju na izlazu iz swichera, a oni su tamo cca 16V.

Reply to
miha

Ako

se

ajde stavi sliku na binse, nisam jos vidio ATX SMPS s takvim malim ulaznim elektrolitom. Jeli to PFC napajanje?

nemam pojma :-) stavit cu slike veceras ili sutra.

Reply to
Vex

poslao sam ti mail na ovu gore adresu

Reply to
Vex

tu su slike tog napajanja.

izmjerio sam oba 2sc3320 i koliko vidim jedan je kompletno u kratkom spoju. Drugi se cini OK.

Trazim graetz da ga zamjenim ali nema tocno takvog (KBU 1006 600V 10A) pa cu staviti neki slican. Po mjerenjima izgleda OK, ali mislim da je on uzrok nasilne smrti kondenzatora.

Napajanje jest PFC, koristi 6561 PFC kontroler.

nemogu nigdje naci 2sc3320. (chipoteka,elmatis,electronic centar)

Reply to
Vex

zaboravih, 22uF400V koji je eksplodirao se nalazi na PFC plocici i spojen je izmedju - i AC terminala na Graetzu (kbu 1006).

Reply to
Vex