Ponuda iz Conrada

Dobio sam na mail neku akcijsku ponudu od Conradovog predstavnika u Hrvatskoj.

Vidim da su neke cijene spu?tene do 50%, a izra?ene su u kunama. Jel to ta cijana (koju kupac treba platiti) ili se na tu cijenu obra?unava jo? onih 40% koje ina?e navode kad su cijene izra?ene u eurima? Jel zna netko?

Hvala! Pozz!

Reply to
-Rio-

Mislim da netko na jednom od ona dva broja telefona sigurno zna. Ili zelis da ih ja pitam pa ti napisem ovdje? Mislim, ako se bojis telefona... f

Reply to
filiplolicREMOVE

Vidi¹, fakat! Ma kako se toga nisam sjetio? cc

Reply to
-Rio-

:)) f

Reply to
filiplolicREMOVE

Fali jo¹ jedan LOL ali tko bi se na ovoj grupi usudio to napisati :)

Reply to
coin

On je ba¹ mogao, on je LOLiæ :)

Reply to
Sin&sha

malo je falilo da se sad ne upisam od smijeha ... mora mu se priznati da = je=20 prepoznatljiv ako nista drugo :-)

-- Pero

Reply to
Pero

hmm zasto multimetri izgledaju kao Uni trend samo je gore napisano Voltcraft ?

Reply to
grizli

Dakle, nije bilo daleko. cijene su bile predobre da bi bile ispravne :-(

Reply to
Tomash

Ovaj kod nas se nikad ne spominje na sluzbenim stranicama, tako da ako zelis pravi imas

ili
(Graz).

--
________