pomoc molim hitno

danas mi je bio neki elektricar i htio mi je spojit kompresor za zrak. ali nisam imao zivaca ga gledat kako to spaja. " pa ovo dojde tu ne tu tamo , a mozda i ne tamo" a stvarno mi je hitno, kako ovo

spojit na ovo
i kako ovo
spojit na ovo
na sokrovu toga su neke seme pa ne kuzim ih ako sta pomazu
hvala puno

Reply to
svele

i ona limica sa prve slike kamo ona ide gore lijevo ili dole

Reply to
svele

da

Reply to
svele

Kao prvo: rije?i se tog "elektrièara". Drugo: ima? li trofazni prikljuèak?

//Marin

Reply to
Marin

Na slici

ti je prikazano kako spojiti kratkospojnike za rad u trokut ili zvijezda spoju. (jedan ti je prikazan na
Trebaju ti jo? dva komada)

Kolika je snaga kompresora (?to pi?e na motoru)?

Za?to je na

jedna faza precvikana?

Dakle - "pokrpaj" fazu i spoji premosnice za zvijezdu, za poèetak. Raspitaj se prvo (ja bih barem) za?to je jedna faza prerezana.

//Marin

Reply to
Marin

zato sto tip od kojeg sam kupio komp.. je mislio stavit monofazni motor

Reply to
svele

Reply to
svele

Nije svejedno, ali... Ako fulash, motor ce se vrtiti u pogresnom smjeru. Na usis æe puhati zrak. Tada zamijenis 2 prikljuèka (bilo koja) i sve 5!

//Marin

P.S. Ne davi?! :)

Reply to
Marin

Nije trebao. Na

je navedena monofazna kombinacija. U to sluèaju, potreban je i kondenzator za stvaranje "pomocne" faze potrebne za pokretanje motora. Isti se dimenzionira prema snazi motora.

//Marin

Reply to
Marin

jer ovako dobro

svele

Djeluje OK. Ima? 3 faze, vjerojatno je i fidovka na mjestu. Samo hrabro. Javi kako je pro?lo. :)

//Marin

Reply to
Marin

Reply to
svele

toga

Na ovim slikama nema tlacne sklopke (bez nje to nesmije ukljucivati). Kako je ona spojena?

be¾i od tog elekticara.spjil bu fazu na uzemljenje od komp.ubit ce te!

Reply to
Pale