pomoc kod projektora (lcd+grafoskop)

kupio sam proviewov lcd 14" (najjeftiniji naravno) rastavio ga i sve je bilo dobro dok ga nisam metnuo na grafoskop. jednostavno uopce ne proicira sliku samo malo vidi ali tek kada se sve zamraci, dali je to do lcda ili do grafoskopa, inace lcd kada sam ga rastavio (sama matrica) izgleda kao onaj smeði pleksi onak zamuceni, dali ima spasa ili mogu si sastaviti natrag lcd.

P.S (za Tihog) dali je i tvoja matrica od lcda je iste boje (ko smeði pleksi)

unaprijed hvala

Reply to
Zemaljko

U poruci:d4a1dg$im7$ snipped-for-privacy@news1.xnet.hr, Zemaljko je napisao/la:

[...]

LCD matrica treba biti vise crne boje (jako tamna). Ima par savjeta - dok ju stavis na LCD i kad radi, ako ekran pocinje smediti, odmah gasi. Jer to znaci da se matrica previse grije i unistava. Znaci, ako je bas smede, to je boja spaljene matrice (tako sam barem citao). Moj je bio crne kad sam ga kupio, i stavio sam puno ventilatora na njega za probu, tako da nije bilo ni malo smede.

Moj LCD nije htio proraditi dok sam mu maknuo neonke, pa su one morale ostati. Uzeo sam grafoskop sa 400W zaruljom i sam LCD sam podignuo jedno 3mm u zrak da ne bude tocno na staklu grafoskopa.

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

moj je bio odmah cim sam ga rastavio smeðe boje

zrak

moj LCD radi to ja vidim , jer kada je upaljen grafoskop onda se lijepo vidi da lcd radi, ali se jako slabo proicira se na zid, skoro pa se i ne vidi.

Reply to
Zemaljko

U poruci:d4b3rh$lgd$ snipped-for-privacy@news1.xnet.hr, Zemaljko je napisao/la:

: moj je bio odmah cim sam ga rastavio smeðe boje

Onda je valjda OK.

: moj LCD radi to ja vidim , jer kada je upaljen grafoskop onda se : lijepo vidi da lcd radi, : ali se jako slabo proicira se na zid, skoro pa se i ne vidi.

A, o kojem se grafoskopu radi? Kolko je jaki? Je onaj klasicni (lampa ispod, pa lece, pa folija (LCD), pa opet lece za projeciranje) ili onaj mali stolni (koji ima gore lampu)?

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

radi se o onom skolskom (kakve skole :) ) tj. lampa,pa neka plastika uvinuta s krugovima (leca?), pa staklo, lcd , pa gore opet leca i ogledalo.

mozda je lampa preslaba, dali mozda znas nekog u zg-u kod koga bi mogli isprobati da li je "problem" u LCDu ili u jacini lampe.

pozdrav

Reply to
Zemaljko

Za¹to nisi isprobao LCD prije nego si ga ugraðivao?

pa

pa

Reply to
Kre¹o Bukviæ

pa lcd radi, ali mi ne proicira na zid, bojim se da bum ipaq morao kupit gragoskop ili kemijati s jacim zaruljama

Reply to
Zemaljko

mozda ti je na lcd kontrast katastrofa ali kad sam ja raskopava 2-3 svi su bili skoro crni

--
Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/m2/
Reply to

malo sam se i ja zeznuo, moj ima crnu boju ali kada gledas prema suncu kroz njega ima lagano smeckastu boju, valjda je jacina grafoskopa problem, dali neko zna s kojim lampama bi to mogao isprobati

hvala

Reply to
Zemaljko

U poruci:d4d1en$4rd$ snipped-for-privacy@news1.xnet.hr, Zemaljko je napisao/la:

[...]

Kolko ti je jaka lampa? Moja je 400W (zaboravio sam kolko je lumena).

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

U poruci:d4fj3l$a3q$ snipped-for-privacy@news1.xnet.hr, Zemaljko je napisao/la:

: malo sam se i ja zeznuo, moj ima crnu boju ali kada gledas prema : suncu kroz njega ima lagano smeckastu boju, : valjda je jacina grafoskopa problem, dali neko zna s kojim lampama bi : to mogao isprobati

E, to je vec OK.

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

A ti si uzeo ono vulgaris grafoskop?

Ja sam mislio da ste to sve lijepo slozili u kutiji???

Reply to
Dre

U poruci:d5v8og$eop$ snipped-for-privacy@news1.xnet.hr, Dre je napisao/la:

: A ti si uzeo ono vulgaris grafoskop? : : Ja sam mislio da ste to sve lijepo slozili u kutiji???

Slao sam vec slike na newse kako to izgleda. Ako hocete, mogu opet.

-- Tihomir Krizan

Reply to