POMOC: infrasound tjeralica golubova?

Pozdrav grupi! Imam stra¹an problem sa golubovima koji su mi se udomaæili na eksternoj jedinici klima ureðaja. Bojim se za svoje zdravlje i htio bih te ptice mirnim putem otjerati. Gdje skinuti shemu, a da nije opasna za ljudske bubnjiæe? Preporuke, savjeti su dobrodo¹li.

zanimljiv navod o infrasoundu:

quote: It has long been realized that infrasound may cause feelings of awe or fear. Since it is not consciously perceived, it can make people feel vaguely that supernatural events are taking place. In a controlled experiment published in September, 2003, people at a concert were asked to rate their responses to a variety of pieces of music, some of which were accompanied by infrasonic elements. The participants were not aware of which pieces included the infrasound. Many participants (22%) reported feelings of anxiety, uneasiness, extreme sorrow, nervous feelings of revulsion or fear and chills down the spine which correlated with the infrasonic events.

Reply to
disgorge

S obzirom da golubovi ne èuju ni¹ta iznad 7-9kHz, zakljuèak nije te¹ko izvesti

which

of

Reply to
Dado

Ja izveo zakljucak da ti ne znas sto je infrazvuk....

Reply to
Mangup

frekvencije ISPOD 20 Hz su infrazvuk, a frekvencije IZNAD 20kHz su ultrazvuk

Reply to
Locutus of Borg

Ja i dalje imam problema sa zakljuckom. Posebno me zanima kako si ustanovio da golubovi ne cuju iznad 9kHz za mene je to prilicno iznenadjujuci rezultat

Boris

Reply to
Boris Vuletic

Da nama. A golubovima?

Boris

Reply to
Boris Vuletic

Isto tako, kako je ustanovio da ih tjera infrazvuk? Neki kace stare CD-e na balkon, navodno tjera golubove.... A ja sam za to nabavio macku....

Reply to
Vaso

Jednostavno rje¹enje je da uzme¹ pocinèanog lima dimenzija kolika je ploha koju koriste golubovi. Svakiih 2 centimetra probu¹i¹ rupu 1 mm ,te stavi¹ pocinèanu ¾ici 1mm duljine 15 cm i zalemi¹.Takvih redova napravi¹ koliko je ¹irina plohe.U biti dobije¹ èe¹alj .Golubovi na to nemogu sletjeti jer ¾ica bode. Vidio sam takvih rje¹enja na ¾eljeznièkoj stanici i ispod je èisto.

Sretno!

®eljko

which

of

Reply to
®eljko Esert

Ups, sorry, èitao infrazvuk a u glavi bio ultrazvuk :-)

Reply to
Dado

Prica je malo duza, ali nakon izvedbe narucenog projekta uredaja "za tjeranje golubova" ultrazvukom pokazalo se da to uopce ne funkcionira s pticama. Nakon toga slijedi opsezno proucavanje ornitoloske literature i to bi bilo to :-).

Reply to
Dado

nevjerovatno, svaka cast na trudu a po gradu su postavili UZV tjeralice po gradu glavni, trg, ko zna sve gdje, DM ima neke za svoje ducane uglavnom ako je tome tako nisu mi jasni ljudi koji su iaradili te projekte a neki izgledaju profi... istina je da sam ja primjetio da to ne radi pa mi nikak nije bilo jasno... z

Reply to
zega

Ajd jedno podpitanje, ¹ta je s krticama ? Meni bi trebalo za krtice, raskopali su mi travnjak, a pripadam ipak ovim koji ne ¾eli ih trovati s kuglicama !

Reply to
GameBookers

:: Nije ptrebno praviti "èe¹alj", treba postaviti vertikalne ¹tapiæe otprilike te visine (15cm), a razmak je dovoljan isto 10 do 15 cm. Golub neæe i ne mo¾e sletjeti zatvorenih krila. Isto tako ni poletjeti! Isprobao kod sebe na balkonu, funkcionira. Vrapci bi trebali taj "èe¹alj", oni lete i u grmlje a i znatno su sitniji.

Tjeranje ptica zvukom ba¹ nisam vidio, uzv. se uspje¹no koristi za tjeranje sitnih glodavaca (mi¹evi). Takvih gotovih ureðaja ima u prodaji ..no rijeè je o pticama.

Pozdrav!

Reply to
ulix111

Bas dobro sto imas macu.. . Skini ova 3 fajla:

uvedi ju u sobu, zatvori vrata, stani podalje iza zvucnika i odvrni vol knob na cca 80%. Ako vidi¹ da ¾ivotinja pati, odmah gasi aparaturu. Btw: golubovi su inteligentniji od macaka i imaju izostrenija osjetila i prolaze na mirror testu.

Probat cu tu foru sa CDima.

Reply to
disgorge

Evo ti link

--> pest control

Reply to
disgorge

svaka cast, hvala!

Reply to
disgorge

Rekao je prof. Ivancevic da golubovi cuju do 12kHz, brijem da je to tocan podatak. Iz toga zakljucite koliko je smijesno da negdje i dalje postavljaju _ultrazvucne_ tjeralice za golubove...

Btw. jednom sam davno napravio eksperiment (onda jos nisam znao za spektar koji golubovi cuju, pa me razultat zapravo zacudio), stavio sam na balkon jedan visoktonski tweeter, i spojio na tongenerator u sobi, oko

18-20kHz . I bas kad su dosli golubovi pustio zvuk, da vidim sto ce se dogoditi.Nisu niti mrdnuli, nastavili su se bezbrizno setati po balkonu.

Probao sam zatim nekim tonom oko 6-8 kHz i na to su odletjeli. No ipak sam odustao od tjeralice, jer tweeter nije bio za montazu na otvorenom.

No vjerojatno na 9-10kHz, sa aktiviranjem na PIR, i sa nekim robusnim piezo izvorom zvuka moglo bi to ipak funkcionirati....

Reply to
kiri

Eto, ima svega na ovom svijetu, ja vidio ljude da kupuju plutene cepice i lijepe ih po monitoru da sprijece zracenje... A ovo s ultrazvukom je zgodno, tjera stakore i ostale glodavce, a golubove i onak zovu leteci stakori :-)

jasno...

Reply to
Dado

Dana Wed, 25 Oct 2006 13:03:59 +0200, disgorge napisao/la je:

nisam bas primjetio neku inteligenciju kod golubova, bar ne kod ovih divljanera. na plazi recimo golub kljuca komadic kruha, dodje vrabac uzme mu komad i jede kraj njega. ovaj nista ne kuzi nego jede pijesak. i tako svaki put. ili kad mi na balkonu naprave gnjijezdo nakon sto sam ih tisucu puta otjerao, i onda im naravno sjebem i gnjezdo i jaja. pametna zivotinjica bi skuzila da to postoji neka opasnost

Reply to
Spuzva

Taj prof. Ivancevic je profesor cega i gdje? I cak ako je nekim ozbiljnim istrazivanjem dokazano da golubovi ne cuju iznad 12Khz to niposto ne dokazuje da takvi izumi ne rade. Recimo golubovi vide da su se stakori razbjezali pa zakljuce da je najpametnije da i oni odu...

Jesi li siguran da je taj tvoj tweeter reproducirao 20Khz ton? Malo teze za ustanoviti bez odgovarajucih mjernih instrumenata

Boris

Reply to
Boris Vuletic