Pomoæ neiskusnom

Idem u drugi razred elektotehnièke ¹kole i jako me zanima elektronika, pa sam se s profesorom dogovorio da si napravim audio pojaèalo. Pa molim sve iskusne da mi pomognu... Trebao bi mi neki link gdje mogu jednostavno skinuti shemu nekog pojaèala (stereo oko 40W) Hvala svima!!!!

Reply to
someKINDofMONSTER

Offtopic sam:

OVO

nema veze

s OVIME

U elektronici se malo moras potruditi! Kao sto se pijanac potrudi da uzme flasu! Ti se potrudi da utipkas

Ramsley

Najednostavnije i kvalitetno je pojacalo s lm3886. Potrazi datasheet od lm3886(tamo imas shemu), a puno verzija sheam i plocica imas na

jos jedan vezija(tu je lm3876, ali mores staviti lm3886).

Reply to
fire

Yep! Hehehe... :-)))

Reply to