Od alata sto preporucujete..

Za amatersku uporabu od busilice za busenje plocica, lemilice i ostalih sitnica koje tocno modele preporucate, usmjerio bih se na chipoteku ili mozda imate neku drugu adresu gdje se moze to a uspjesno kupiti?

Reply to
nice_guy

Evo moja vrlo dobra kombinacija

Bu¹ilice:

499 kn stupna u Pevecu 150 dremel u Pevecu

Instrumenti UT70 D Par onih za 15 kn kod Kineza kod radi¹ s glupostima

Lemilica

600 kn McVoice LS 1000 ~80 kn 100 W pi¹tolj lemilica za jako velike stvari imam jo¹ dvije "lizalice" 400 i 600 W za JAKO velike stvari :)

Lab ispravljaè

900 kn Statron 0-32 V, 0-16 A ~500 kn jedan homemade 0-260 VAC, izmjenièno polusipravljeno, punovalno i filtrirano 5 A

Osciloskop Digitalni storage Gould 20 mHZ

Laser A ne èekaj to ti ne treba :)

Funkcijski generator Iskra ide do 90 khz neki stari

Pretvaraè 12/220, 400 VA AKo nestane struju a ba¹ hoæe¹ lemiti :)

To je to, vjerojatno sam ne¹to zaboravio , sjetit æu se poslije :)

Kre¹o

Reply to
Kre¹o Bukviæ

U poruci:d4j8io$pp$ snipped-for-privacy@ss405.t-com.hr, Kre¹o Bukviæ je napisao/la:

: Instrumenti : UT70 D : Par onih za 15 kn kod Kineza kod radi¹ s glupostima

Kakvi su to instrumenti? Unimeri? Digitalci ili? Gdje toga ima, trebam par komada. :)

-- Tihomir Krizan

Reply to

UT70 je digitalac ali taj nije jeftinjava kod Kineza :) Ovi po 15 kn su mali unimeri, na sajmi¹tu svaki ponedjeljak

Reply to
Kre¹o Bukviæ

U poruci:d4l58q$8a9$ snipped-for-privacy@ss405.t-com.hr, Kre¹o Bukviæ je napisao/la:

: Ovi po 15 kn su mali unimeri, na sajmi¹tu svaki ponedjeljak

Ma, trebam nekaj, samo da kolko-tolko mjeri napon. Budemo se ovaj vikend vidjeli, pa mi ih pokazes, pa ako su OK, ,budem ti dao lovu da mi kupis par komda nekad (jer sam ja ponedjeljkom u ZGu).

-- Tihomir Krizan

Reply to