pomagajte - mosfet

upravo si skurih gigabyte maticnu

otisao je p06p03g tj logic level p channel mosfet

ima li netko prijedlog za zamjenu dobavljiv u zg trgovinama? nema veze koje kuciste ostavio bi ga na zice :)

ovaj je isao do -12A

thnx

Reply to
Silvije

Da, da, to ce odlicno raditi :)) f

Reply to
Filip Lolic

gle popravio sam preko nekoliko mati?nih dosad, a ti?

Reply to
Silvije

Hahahaha, taj tekstualni ton ti je zbilja bEzVeZe.

Najbolje je da odgonetne=B9 koje je ku=E6i=B9te te po tom i parametrima koj= e zna=B9, uzme=B9 bilo koji.

P.S. Filipu bi dao sr=E8ani bajpas da popravi, kamoli mati=E8nu XD

Reply to
matejz.sb

Ako mislis na maticne od PC-a, ni jednu jedinu :) Dobro, promijenio sam elektrolite na desetak ploca, ali to ni ne racunam pod popravak... Zasto nisam? Jer uglavnom nema smisla, niti se isplati.

Zasto sam ti napisao onakav odgovor? Zato sto sam se u praksi do sada puno puta uvjerio da mosfeti, jaka struja, brzo preklapanje i fusharenje ne idu skupa. Ne kazem da to sigurno nece raditi ako mosfet spojis zicama na plocu, kazem da vrlo vjerojatno nece raditi dobro ;)

Znaci, nadji odgovarajuci mosfet ili nekakav kompatibilni. Ja bi ga potrazio na starim maticnim plocama... f

Reply to
Filip Lolic

P-mosfeti èesto slu¾e samo za ukljuèenje napona, nema nekih brzih preklapanja?

A-a. Zajeb.

Reply to
coin

"Èesto" je upravo to, èesto. Nije iskljuèivo. Dakle, ni¹ta te ne sprjeèava koristiti P mosfet u switcheru. f

Reply to
Filip Lolic

pa navodno ovaj sluzi za pustanje napona na 5V rail, na kojem se nalazi i usb koji je uzrok svemu ovome :)))

dosao sam do nekog p-mosfeta danas doduse Vgs(th) mu je -3V nasuprot -1.5V od ovog sto je izgorio.. moram probat hoce li radit javim rezultate sutra..

btw nasao sam na nekom forumu gotovo isti problem i sta je lik napravio? ako je vjerovati gugle prevoditelju s ruskog cini mi se, samo je nakeljio diodu preko D i S :))))) i veli da radi

Reply to
Silvije

onda popravi i ovu, zasto nas trazsi pomoc?????? ipak si ti the man :D :D :D : D

--
Raven
remove NOSPAM from mail

Onda nema problema, radit æe i ako je na ¾icama ;)

Probaj pa javi ;) Btw. natjerao si me da prekopam svoju furdu i da pogledam imam li mo¾da koji odgovarajuæi. Prevrnuo sam petnaestak starih matiènih ploèa i ni na jednoj nisam uopæe na¹ao P mosfete! Ove starije oèito ne gase napajanje na USB portovima, a novije koriste bipolarne PNP tranzistore za tu namjenu. f

Reply to
Filip Lolic

koja je tu logika da se koristi radije PNP nego PMOS? Cijena?

Reply to
drstoka

hehe ploca radi ko urica :)

stavio sam irf9630 u to-220 kucistu tak da nema zice nego stoji na ploci na svojim nogicama :)

zasto taj? tog mi je dofurao frend iz cipoteke :)

bye!

Reply to
Silvije

Ne vjerujem. Moderni bipolarni tranzistori sa malim Vce(sat) se sasvim dobro nose u ulozi prekida?a. Recimo na ovim mojim plo?ama se nalazi PBSS5350Z. Pogledaj mu malo karakteristike ;) f

Reply to
Filip Lolic

Super ;) f

Reply to
Filip Lolic

Mo?da ba? cijena: U 'po?etku' su sna?niji PMOS-ovi bili skuplji?

Moguæe: Snagatorsku germanijevu, ili Schottky diodu....