??? Pokusavam zalemiti....

Onaj steel strip, jedan za drugi... (onaj za "taganje" baterija) - nesto samo da produzim. Nasao sam neki stari u ladici - vjerojatno skinut sa neke baterije, ali ne mogu natjerati lem da se uhvati, sta god radio.

Na prvi koji je zatagan na bateriju - zalemio sam ga u 4 sekunde - potpuno su istih dimenzija, jedino je ovaj nelemljivi znatno sjajniji...

tj. nanio lem da ga mogu lakse spojiti sa ovim drugim...

Ne pomaze brusenje, flux, pasta za lemljenje tvrdo meko, ma nista...

Cudno...

Nekaj nelemljivo? Iskustva?

Rijestiti cu to dugacije sad, ali bas me zanima.

Thx

--

www.servis-mobitela.com

http://tiny.cc/Haltec
Reply to
Haltec

Ma znam to, thx.

Nego mi je cudno da na ovaj materijal bas nikako.... a mali zatagani (punktirani) komadic je jos na njemu - i taj je mat i na njega lemim sto hocu.

Iz Nokia baterija trakice lemim kako hocu. Samo ovaj komad me zajebava.

Naravno da sam spojio sa bakrenom trakicom, ali to mi je bilo 10 min trazenja vise. I naravno stvar je "principa"

: )))

Haltec

Oèito je lim predviðen za toèkasto zavarivanje a ne lemljenje pa je zato nelemljiv.

Reply to
briglja

to se radi sa nabijenim kondenzatorom, hladno lemljenje...tj punktiranje... raskopaj kakvu 9V blok bateriju pa uzmi limiæ i zalemi ga... ili konzervu od bijelog lima pa si sam re¾i trakice kako ti pa¹e...

Reply to
Gaghigno