Alarm za akuter steel mate pomoæ

Kupio sam navedeni alarm ali mi treba mala pomoæ prije nego poènem spajati ako je netko voljan i zna pomoæi bio bi jako zahvalan.Dolje æu navesti kao pi¹e za koju ¾icu i ¹ta mi nije jasno ¹ta je to. RED-Battery +(ovo mi je jasno) ORANGE-Acc(ovo mi nije jasno ¹ta je to acc????) BLUE-Starting(ovo mi je jasno) YELLOW-Direction indicator(ovo mi je jasno) BLACK-Connect GND(ovo mi je jasno ako misle na to da se spoji direktno na masu?) PINK-Flameout wire to lock GREY-Flameout wire(ove dvije zadnje mi isto nisu ba¹ jasne ¹ta to znaèi???Jo¹ su nacrtane i ¹kare da se ta ¾ica na koju se spaja re¾e??

Eto ako netko zna i ako ga je volja neka napi¹e i pomogne.Hvala svima unaprijed na pomoæi.

Reply to
MorskiVuk

Dana , u poruci :g4ov7j$buk$ snipped-for-privacy@localhost.localdomain, MorskiVuk je napisao/la:

: ORANGE-Acc(ovo mi nije jasno ¹ta je to acc????)

To ti je kontakt.

: BLACK-Connect GND(ovo mi je jasno ako misle na to da se spoji : direktno na masu?)

Da. Masa je ujedno i minus akumulatora.

: PINK-Flameout wire to lock : GREY-Flameout wire(ove dvije zadnje mi isto nisu ba¹ jasne ¹ta to : znaèi???Jo¹ su nacrtane i ¹kare da se ta ¾ica na koju se spaja re¾e??

E, ovo ti ni ja ne znam.

Gdje si kupio alarm? Koje su mu mogucnosti? Cijena?

--
Tihomir Krizan
Reply to

Ak bi se ta ¾ica trebala prerezati onda je to najvjerojatnije blokada motora. E sad, mo¾e biti blokada paljenja ili blokada bobine. Ima¹ kakvu shemu s tim?

--

                         -WF-

"®elio bih umrijeti mirno, u snu kao moj djed,
a ne vri¹teæi u panici kao njegovi putnici."
Reply to
Wildcat Forest