Plazma problem

Velik pozdrav grupi,nadam se da postavljam pitanje na pravo mjesto ,a ako ne volio bih da me uputite na pravo :))))

Naime,imam jedan problem,posjedujem plazmu staru 2 godine,model ps42s5h. Nedavno mi se prilikom gledanja od gornjega dijela prema dolje u promjeru nekih 10 cm po cijeloj vodoravnoj du¾ini slika poremetila tj poèela se kri¾ati i razljevati boje da to tako nazovem. To bi se de¹avalo povremeno nekih 10-tak dana po par minuta dnevno da bi nakon toga poèela cijela bljeskati ili flash-ti ,da bi na kraju opet nakon par dana imao samo ton a ne i sliku koja bi se pojavila rijetko u jednom flashu po sekund,dva onako razlivenih boja. Sad Vas pitam do èega bi to moglo biti i u pitanju kakav je to kvar??? (cijena i koji je dio oti¹ao u vjeæna lovi¹ta)

Unaprijed zahvaljujem u nadi skoroga odgovora. Lijep pozdrav

Reply to
Oskar