Pitanje za zvucnik

Odjednom je krepao u autu,ja otvorim izvadim a on sav zahrðao,ja ga malo iz¹mirglam da spane hrða ali on opet neradi? Imali nesto sto moze krepati u njemu? Imali nade da proradi i kako? Molim vas pomozite mi!!!!!

P.S. nisam bas strucnjak za elektroniku

Reply to
dryzen

Ako imas unimer provjeri otpor na konektorima...trebao bi biti oko 4-8 ohma, ako je nizi znaci izgorila zavojnica, visi, odn ne provodi, puknuta zavojnica negdje, najcesce pucaju zice na spoju membrane i cijevi koja ide oko magneta, pogledaj mozes li vidjeti kakvo fizicko ostecenje tu

Pozdrav

Reply to
trizex

Nemam unimer, pogledao sam i zvucnik gdje god pogledam i zavojnicu i membranu nevidi se nikakvo ostecenje. Ima li jos nesto sto bi se moglo napravit? Jeli vrijedi jos ¹mirglat malo po magnetu ima jo¹ malo hrðe? Jeli hrða uopæe moze smetati???

Hvala unaprijed!!!!

Reply to
dryzen

Hrda ne smeta. Posudi multimetar ili odi kod susjeda, i kao sto je trizex vec rekao, otpor mora biti 4 ili 8 ohma ili jako blizu.. ako nije, otisla je zavojnica

Reply to
sober

Egzaktli, hrdja izvana nema nikakve veze......

Reply to
trizex

SajberSpejs snurfer *dryzen* re?e:

Uzmi bateriju (neku malu, 1,5V ili manju) i spoj je na kontakte na zvu?niku (nemoj je dr?ati stalno spojenu jer ako je zvu?nik ispravan napravi?e? karatak spoj, zvu?nik ?e izdr?ati), ako u trenutku kada napravi? kontakt zvu?nik napravi neki zvuk onda je isti OK (isto se desi i kad "skine?" kontakt) a ako zv. ?uti onda.... zna? ve? i sam.

poz.f

--
17.3.2007 20:25:18
?ivi bili...