pitanje BEKO

u mrezi ima tda 16846 i stp,e sad problem je u tome sto mi je napon podignit za 10v u sekundaru tocnije 135v a trebo bi bit 118v,a napon na crt je 240v a trebo bi bit 200v,crko mu je tda 6107,sa tom sam ga greskom dobio na popravak?dali ima neko ideju?

Reply to
Digital

Pozdrav

Ukoliko ima elektrolite u primarnom djelu mreznog dijela , velika je mogucnost da su oni suhi.... Mislim na vrijednosti 1uF-100uF , relativno malog napona ,cca 25-50V

Promjeni ,(po mogucnosti nove , ali nije uvjet ... :-)....) i izmjeri napon ......

Mozda .......

Dr Wagner

Reply to
Bezimeni

podignit

Ako ne rade sve funkcije, potro¹nja je manja, a neki naponi su povi¹eni jer stabilizacija svih napona nije jako precizna. Zamijeni taj TDA i vidi onda....

Reply to
Vaso