paljenje releja putem tastera

pozdrav, trebala bi mi jednostavni shema paljenja releja putem tastera, znaæi kada jednom stisnem taster relej bi trebao promjeniti stanje,a kada drugi put stisnem taster da se relej vrati u prvobitno stanje. hvala

Reply to
Dino

[...]

ima manu kad na cip dovedes napon (napajanja) izlaz odmah proradi. rjesenje je da izlaz vadis s Qcrtica. ako ti je to uopce problem

Reply to
EL

Ako imas jedan visak kontakt na releju, onda ti ne treba nikakva elektronika. Ukoliko je tako, javi pa cu ti nacrtati.

Reply to
Kuki