P: solna kiselina

36%  solna kiselina....10kn/litra...
minimalno pakiranje; 2 litre
mislim da nije zgodno slati poštom...uglavnom...moguća dostava na području
Ka - Zg

Re: P: solna kiselina
....neznam za ĹĄto bi bila ta solna kiselina...čistiĹĄ WC  ??
...imaĹĄ u svakoj trgovini.

ps:
Ako je za štampane pločice..ja sam koristio ove iz trgovine , košta isto
10-tak kuna i uvjek sam je razrijedio sa 30% vode i dodao hidroksid. :)

Re: P: solna kiselina

dodao hidroksid ??? Jesi siguran da je hidroksid, a ne vodikov peroksid ?

Re: P: solna kiselina

hidroksid (Ĺžene ga koriste kod bojanja kose) = vodikov peroksid ... ako
nisi znao :)

MoĹže se kupiti u apoteci ( sluĹži i za ispiranje rana 1,5%)
Kupovao sam pakovanje od 1L 30%.
ps:
...napravio sam bar stotinu pločica sa tim... (sve različite....tj. nije
mi biznis već hobby).

Re: P: solna kiselina

Nije hidroksid nego hidrogen ;)

Re: solna kiselina

U mom dućanu u skupoj Puli (i još skupljem turističkom naselju) košta 7,90
kn.

Re: solna kiselina

kod mene košta 7kn i 20 lipa 1 litra...slovima; jedna litra......naravno;
19% je max što možeš kupiti...a ovo je 36%...pa ono...ajmo tvojom računicom;

7.90kn - 19% = 15.80kn za 2 litre...
10kn - 36% = 2 litre od 18%

što je približno onoj od 19%....ali ipak razlika u cijeni....a da i ne
govorim koliko je "jednostavno" kupiti solnu kiselinu jaču od 19%...

hehehehe...tak ti je bilo pred 25 godina u Jaska vinu....došli Japanci
kupovati vino...i fino sa ledomatom napravili destilat vina...i pobrali
visoko koncentrirani ekstrakt vina....a Jaskancima ostavili bljutavu
vodicu.....koju su oni kasnije doradili i prodavali po populranoj cijeni kao
sada recimo 4.99kn litra vina....a "glupi" Japanci u par karnistrića
odfurali zapravo nekoliko tisuća litara vina :))

tak po toj tvojoj logici...zakaj bi ti dao 10kn za litru 36%...kad možeš za
7-8kn dobiti onu od 19% ?!?

uglavnom...10kn je cijena za na litru do dvije....normalno je da dajem
popust na količinu....a nemoj mi reći da se ne isplati recimo 30 litara za
30eura, naravno 36%...a ne "konzumnih" 19% :))

Re: solna kiselina

Koja je prednost jače kiseline?

Re: solna kiselina
dobro cisti strugotinu kocnica s alu felgi ;)

--
Raven
remove NOSPAM from mail

Istina :)

Ali za grickanje plocica apsolutno nepotrebno. Ova "ducanska" od 19%
ugrijana na oko 40, 50 stupnjeva, malo 30% hidrogena odokativnom metodom i
plocica je gotova za maksimalno 5 minuta.

Re: solna kiselina

osim što ti je Raven nadodao....nije isto čuvati 100 litara i 50 litara
:)))))))
a od jače je lakše napraviti slabiju, no obratno...zar ne :))

Re: solna kiselina
<cut>

Jebote koji si ti davež, nevjerojatno. Kako ti se samo da :))))

BTW, s obzirom na kolikčinu pločica koje radim kiselina mi je u svakom
slučaju preskupa, koristim feriklorid.

Re: solna kiselina

davljenje mi je strast....bostonski davitelj je goli qrac spram mene

Re: solna kiselina

19% je max sto se moze naci u ducanu ?

Nego hoce li 36% HCl jetkat bolje nego feriklorid ?  i to BEZ H2O2

Uostalom i u samomferikloridu jetkanje vrši HCl koji nastaje disocijacinom
feriklorida kliko je meni poznato