Re: Plinska instalacija - peænica

Nakon koliko vremena se mijenjaju gumene cijevi na prikljuèku plinske

> boce i ¹tednjaka. > > Boca mi je vani na balkonu, a u kuhinji mi se malo osjeti plin. Mo¾e biti > dizna, cijev kod rinke, cijev na prikljuèku... > > Da li da zovem plin majstora koji æe me oderati??? > > Mogao bih i sam poku¹ati izvaditi peænicu koja je "integrirana" u kuhinji, > ali ne znam kako dijagnosticirati pu¹tanje plina? > > Oèito je da to vrlo malo pu¹ta. Da li se mo¾e sa sapunom namazati pa > vidjeti?

Najsigurnije ti je isprobati sa plinskim senzorom. Ja imam uredjaj (sam sam ga napravio) koji funkcionira kao alarm. Na koncentraciji od 1% plina u zraku se pali LED i alarm (za eksploziju je potrebno je minimalno 20%). Imam ih za metan i za propan-butan. Javi se na mail ili na mob ako zelis kupiti uredjaj ili ako hoces da ti ja dodjem (ako si u Zg) pa da vidimo da li pusta i da li je opasna kokncentracija. U svakom slucaju s tim se nije za igrat. Bolje je zatvorit bocu i onda si siguran. Mislim da bi cijevi trebalo mijenjat svake godine, a regulator tlaka svake 2 ili 3, ali nisam ziher.

098/9732-967 Zeljko
Reply to
Hector

Ova je ocito zrela za promjenu bez obzira kad je ugradjena.

Bolje da te posjeti plin-majstor nego vatrogasci...