P:PUHALICU QUICK 857D

ja sam iz KARLOVCA :)))))))))) da sam ja iz Slavonskog Broda...veæ bi me odavno financijska policija zatvorila zbog ¹verca puhalica :))))))))))

Reply to
Gagi-9a6aag

jos ak prate ovu njuzgrupu sigurno su nekaj digli cijenu :-)

pozdrav

Reply to
Fastah

meni jos bas nije jasan tvoj stvav da je 700 kn skupo

ak cijena na alibabi direktno 70 eura... recimo 500kn... mislim da se za 200 kn ne isplati iz zgb do tamo zajebavat se

imalo bi to sve smisla da je tamo digitalne puhalice s lemilicom kojih

300-350 kn , ovdje kosta 700 kn, dakle tih 350 kn se isplati-..

bas sumnjam da su u Brckom bas tolko jeftine ?

Reply to
grizli

jebla te alibaba :)))))))

Gordak 952-A ("kombinovana") je 55 eura...a 55 i 100 je ipak velika razlika...kupi¹ 2 komada...i jednu proda¹ za 100 eura i druga ti je skoro isplaæena...odnosno, kupi¹ 3 komada...jedna ti isplaæuje put, jedna ti isplaæuje sebe i onu treæu...i tebi ona treæa ostaje badave...

Reply to
Gagi-9a6aag

U Bos. Brodu, ici cu "preko" za vikend pa mogu vidjeti sta se nudi.

"grizli" je napisao u poruci interesnoj grupi:inhst6$krm$ snipped-for-privacy@gregory.bnet.hr...

gdje si kupio ?

Reply to
DavorP

ta za 100 eura je digitalna ili ?

ok,

Reply to
grizli

da, ali mi nije jasno od kud ti to da je cijena 55 eura ? pa isam velis da NIKAD nisi bio u Arizonu, cak niti neznas gdje je tocno taj ducan, a znas tocnu cijenu ?

952-A je BEZ diplaja..... reci ti meni posto je ova s displejom, jer sigurno nije 55 eura

jos k tome, kako mogu prodat bez dispeja za 100 eura, ako se ovdje na njusima prodaje model D s dipjeom za manje od 100 eura, tj 700 kn?

Reply to
grizli

kaze google:

952-V je digitalna

a 952-A je analogna

koju su platio 100 eura ?

hvala

Reply to
grizli

ja sam 952-A platio 450kn...plus 50kn....dakle...100eura ti je analogna sa digitalnim prikazom temp i air flowa...

hahahahah...ovo postaje crni humor :))))))))

Reply to
Gagi-9a6aag

kako znam?!?!? pa jebemu mi¹a...jel ja govorim zidu?!?!...NARUÈIO...PLATIO...DOBIO....birao sam izmedju 850 i 952...i uzeo sam 952-A ...zar mora guzica biti u Arizoni da bih znao koja je cijena odnosno koliko sam platio?!?!?!

ja sam je na ruke dobio preko jednog Vukovarca, radioamatera, Novaka; koji je i¹ao za Pulu i usputno oti¹ao do Arizone kupiti neke ðiðe pa i meni puhalicu usputno.....a ujedno je i moj kolega i¹ao osobno u Arizonu u taj mob shop i kupio istu ko ja...952-A za 450kn...ali je kupio jo¹ neke ðiðe miðe i dobio mali popust pa ga je ispala 420kn...

a 850 verzija je bila oko 300kn....a zadnji put kad je bio, pro¹le godine,

850 je bila oko 250kn....a zadnje sam cijene dobio oko Bo¾iæa 2010. ...pa ne vjerujem da su u zadnjih 5 mjeseci cijene skoèile...
Reply to
Gagi-9a6aag