OT:OSH Park PCB-ovi

a kako onda ide s placenjem ako je plocica npr 2x2cm... ja bi recimo stavio

25komada na jednu 10x10cm i platio kao jednu plocicu govorim o istim plocicama, da je 20 razlicitih poslozeno onda bi se racunala kao jedna a sto ako su iste?

pozdrav

Reply to
Fastah

Zato i postoji ogranièenje od maksimalno 5 razlièitih/istih ;) f

Reply to
Filip Lolic

a sta onda u tom slucaju moram izraditi 2x2 plocicu na 10x10 ostatak izrezati i baciti? nisam bas shvatio najbolje cijelu poslovnu politiku... znaci naruciti 25 plocica 10x10 a sve stane na jednu i ja si sam izrezem... ili oni naprave 2x2 a naplate kao da je plocica 10x10? recimo konkretno trebacu vise istih plocica 6x4cm... matematika kaze da stanu 3 komada 10x10... kako dalje i kako ce mi to naplatiti?

pozdrav

Reply to
Fastah

Sead studio radi najmanje 10 komada istih plo?ica standardnih veli?ina

5x5,5x10 i tako dalje. Po standardnoj veli?ini dozvoljavaju 5 istih/razli?itih dizajna. Najjeftinija verzija 5x5 (10 komada) ko?ta 10$ plus po?tarina (mislim da je isto oko 10$). Ja sam naru?ivao 5x10 i plo?ice su izvrsne, dvoslojne,stoplak,silk,metalizirane sa po?tarinom 25$. Jako dobre i ja nisam mogao na?i povoljnije cijene.
Reply to
briglja

to je to?

paypal?

pozdrav

Reply to
Fastah

Meni plocice krenuse iz iteadstudia pa cemo vidjeti... Negdje sam procitao da je iteadstudio brzi od seed-a, pojma nemam...

Reply to
Tom

Evo usporedbe:

Ivan Matacic

DA, da paypal, isporuka unutar mjesec dana. pozdrav

Reply to
briglja

Evo javili mi da je krenulo prema meni. 5 radnih dana, nije lo¹e. Jo¹ samo dvadesetak da stigne... :) f

Reply to
filiplolicREMOVE

za informaciju... kad radis vie kolki koristis najcesci promjer pada i rupe? mislim da ne radim izmjene kasnije ili da ima problema sa izradom plocice ili da mi ne lupe vecu cijenu radi gluposti...

pozdrav

Reply to
Fastah

Ja sam koristio najmanje Eagle defaulte, a to je drill od 0.5mm (19.69 mil) i diametar na auto. Najbolje ti je uèitati u Eagle onaj Fusion_eagle_rule_v1.1.dru fajl i napraviti DRC koji ti odmah ka¾e zadovoljava li ti dizajn ili ne ;)

Evo ti .brd moje zadnje ploèice pa baci oko kako izgleda:

filiplolicREMOVE

wow! priznaj da to nisi sam crtao, razmjestao i rutao... ovaj autorouter u Eaglu je za qrac... dvostranu plocicu sa konektorom, dva eproma i dva kondenzatora mi "izruta" za 70 via-i i jos istanu dva tri voda koja nemre izrutati... grozno... sve rutam rucno vod po vod tak da ne vjerujem da si to sam sve radio ;-) ili imas neku tajnu kak uliti malo pametu ovom autorouteru

cemu to sluzi pobogu sto radis... jos ona rupetina na sredini... :-)

pozdrav

Reply to
Fastah

Autorouter je veliko zlo nesposobno da i¹ta napravi. Dakle, to je alat za ku*ac i jednostavno zaboravi da uopæe postoji ;) Jedini ispravan naèin za dizajnirati dobru ploèicu je da sve razmjesti¹ i nacrta¹ sam. Naravno, treba poèeti od sheme. Shemu za ovaj projekt sam dobio veæim dijelom nacrtanu, ja sam modificirao dobar dio analognog sklopovlja i napajanja. Samo routanje ploèice ide relativno brzo. Meni je trebalo samo 6 mjeseci :)))) Od toga 5 mjeseci i 20 dana nisam makao prstom jer me hvatala muka na sami pogled konekcija koje moram izroutati, a onda sam se uhvatio posla i zbubao ovo u petnaestak sati laganini efektivnog rada :)

To je astronomska hlaðena 16 bitna CCD kamera. Povi¹e one rupetine doðe CCD senzor (Kodak KAI 4021M), a kroz rupetinu prolazi cold finger, peltieri i ostala èuda... :) f

Reply to
Filip Lolic

da, to sam shvatio i odustao od autoroutera

ako je istina to sto kazes onda mogu raci samo jedno... svaka cast... klanjam se do poda...

jako zgodno... znaci digitalni teleskop... to radis za sebe ili? bas me zanimaju detalji kolega s posla radi si doma zvjezdarnicu... automatsko pracenje zemljine rotacije za izradu fotki sa dugom ekspozicijom, vezano sa kompom :-)

pozdrav

Reply to
Fastah

Za sebe. Imam ja veæ nekih kamera, meðutim "prava" astro kamera je znaèajno bolja od priruènih rje¹enja. Kompjuterizirane monta¾e, autoguiding i druge stvari su davno apsolvirane ;) Baci oko na

;) f

Reply to
Filip Lolic