OT: Mi moze netko pogledati na W XP nesta u Registry-ju?

Kao prvo, moras nauciti da postoji razlika izmedju USB 1.0, 1.1, 2.0 i 3.0 pa vec sama generalizacija XP SP1 nema USB drivere NIJE tocna.

Kao drugo, ako si mislio na USB 2.0 a ne znas se izrazavati, vec prvi link pise kako se instaliraju ugradjeni USB 2.0 driveri ako si vec od prije imao neke 3rd party drivere. Druga dva linka pricaju o problemima sa USB driverima a ne da ne postoje a to je jedna potpuno druga prica.

Prouci ovaj clanak pisan 2001g

Petar Samardzija (woobie)
projektilskiMAKNI@OVOgmail.com
 Click to see the full signature
Reply to
woobie

odakle ti ovo?

ja u win2000 uredno radim sa usb stickom....

Zare

Reply to
Zare

Ja sam svoj USB 3.0 stick je jos donedavno bez problema radio na XP SP1

Reply to
dosa

:))

Reply to
mirko konobar

ma o cemu blebecete?

Win 98 su vec imali podrsku za usb, druga je stvar sto nisu imali podrsku za sve uredjaje (devices)...

a nisu ni mogli imat jer sve vrste - ovdje usb stickovi - nisu ni postojali 1998....

prije par mejseci jednom dobrom poznaniku treabo sam prebaciti fajlove sa win98se stroja na usb stick.

nasao custom-made freeware drivere za win98 i prebacio uredno fajlove na usb stick....

Zare

Reply to
Zare

Milenium i 2000 su uredno radili. XP SP1 nije.

Reply to
mirko konobar

A to su bili driveri za USB 2.0!? Npr:

Hmm..Zanimljivo:

Ali radi, iako SPORO...

Fakat si naporan sa ponavljanjem svojih lazi.

--
Petar Samardzija
projektilskiMAKNI@OVOgmail.com
 Click to see the full signature
Reply to
woobie

Ja sam ti naveo cinjenice a ti se smijes i glumis vasu. Bas ko neki kreten.

--
Petar Samardzija
projektilskiMAKNI@OVOgmail.com
 Click to see the full signature
Reply to
woobie

Reply to
mirko konobar

nisu, vec 3rd party driveri za podrsku mass storage devices za win98....

Zare

Reply to
Zare

Nemoguce, smijesan si :)

--
Petar Samardzija (woobie)
projektilskiMAKNI@OVOgmail.com
 Click to see the full signature
Reply to
woobie

Kao sto rekoh, ko kreten. Mene samo zanima kog osim vase namjeravas uvjeriti u svoje lazi?

--

Cijelu sci zajednicu na ovoj rec grupi.

Reply to
mirko konobar