Mi moze neko objasnit ovo...

Sorry ako je bilo vec pitano, stvarno mi nije jasno na koju foru zaruljica svijetli. Dakle tip ubode dva cavla u dvije svijece, upali ih i zaruljica zasvijetli....

Klip mozete pogledati na

O cemu se radi ako netko moze laicki objasniti (ili znanstveno)

Thanks

Reply to
Dakky

Fake,jesi primjetio di mu se nalazi ruka u trenutku kad se upali ¾aruljica,dalje zakljuèi sam :-)

Reply to
Manu

Reply to
Marko

Pozdrav !

Kada sam bio mlad (i lijep) obecavao sam mladjim zenskima ,kako cu ih dofurati kod sebe u " Insitut za pretvaranje zaba u princeze " !!!!!

Dr Wagner

Reply to
Bezimeni