Ometac za susjedovu kameru?

Susjed je "uperio" onu jeftinu bezicnu kameru (300kn) iz metroa vise u moje,nego u svoje dvoriste. Ima li tko kakav savjet za "nekakav ometac"?

Hvala

P.S. Od mog dvorista do kamere ima cca 6-7 metara.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4390 (20090902) __________

lk

ima i zove se 92 zoves njih kazes im da susjed snima zemljiste u tvom vlasnistvu odnosno tvoj perimetar bez tvog dopustenja. Trazis ih da napisu zapisnik i pobrines se da to bude¸ bas kada susjed bude u dvoristu. Onda susjedu zaprijetis tuzbom i to bi trebalo biti to.

postoji druga varijanta uzmes staru mikrovalku , zblokas vrata i okrenes prema njemu i upalis inace te male kamerice su 10-50 mW dok je magnetron u mikrovalki od 800W-1 kW

Mikrovalka isto radi na 2450 MHz i dela razna sranja po ISM bandu.

Reply to
John Smith

ostavi mu i svoje kontakt podatke kako bi znao koga tuziti kad ga magnetron opali... vidim , sve popularnije je predlagati neukima igranje s magnetronom...cudim se da vec nije tko najebao :((

Reply to
Mika

Odi u Metro i kupi istu takvu kameru. Svoj prijemnik podesi na frekvenciju susjedove kamere pa gledaj i ti njega :))) f

Reply to
filiplolicREMOVE

zracna puska ili pracka u dobrim rukama bi mogli bit efikasno rjesenje;-)

balki

Reply to
balki

onak laicki... - pa kaj nebi neki jaci laser pointer (visible beam) napravio neku stetu na CCD-u ?

Reply to
bladeMAKNIrunner400

:O Samo nek pazi na prste :)

Reply to
BladeRunner

vjerovatno ti se èini, a osim toga te kamere jako slabo "vide" dalje od par metara. Ako niste u dobtim odnsima èovjek vjerovatno snima dio ograde koji je prema tebi ne bi li kontrolirao ono ¹to mu smeta. Ako mu baca¹ smeæe ili se vje¹a¹ po ogradi ili ne¹to tome slièno. U ostalom kut kamere mo¾e jako varati kada poku¹ava¹ procjeniti ¹to dotièna zapravo "vidi".

Reply to
miha

mo¾e i 7,62 da se dobije i audio

Reply to
Neno

Laser ! Upucaj onaj mali laser u objektiv. Automatika kamere ce tomu prilagodit gain i nista se nece vidjet. Ako uzmes laser iz dvd przilice, garantirano palis cetvrtinu piksela ccd chipa, pa i unistavas kameru.

Reply to
Petar Bjelèiæ

na kojoj udaljenosti mislis da moze taj dvdrw laser spaliti/ostetiti ccd?

pozdrav

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4392 (20090903) __________

Fastah

Velikoj ! Uvjet je dobra vidljivost, da je laser u vidnom polju kamere i da laser gleda tocno prema kameri to jest pogadja lecu objektiva kamere.

Reply to
Petar Bjelèiæ

Mogu ti reci da prilicno "dobro vidi" ta kamerica, osim nocu (mozda njegova ima IR LED-ice pa vidi i onda). Moja je usmjerena nekak paralelno s kucom (na garazi je), gleda mi prema ulaznim vratima u dvoriste, usput gleda i ulicu/cestu (nekih 50-ak metara sasvim solidno).

Reply to
deimos

"deimos"

èisto da vidi¹ ima li koga ili ne. Te¹ko da bi mogao prepoznati èovjeka ili ne¹to bitnije ako je stvar dalje od cca 5 metara. Ako je bolje od toga, onda mora da im se kvaliteta drakonski popravila, u ¹to nekako sumnjam.
Reply to
miha

A za korekciju vatre mo¾e¹ iskoristiti ideju koju je Filip LOL predlo¾io prije, kupi¹ istu kameru i na¹tima¹ istu frekvenciju i na monitoru æe sve zablje¹titi kada pogodi¹ objektiv :-)

Reply to
Pino

Treba samo prijemnik, sto kupovat sve. Samo ima dvije vrste prijenosa slike, -analogno i IP, sa wlan karticom se moze vidjet jel kamera mozda IP, i je li pod paswordom. Ako nije onda je analogna, to je uvijek slika modulirana frekventno i potpuno je kompatibilno sa starim sat prijemnicima ako je na 1,2 ghz, a ako je na 2,4ghz onta treba kemijat sa prijemnikom.

Imam laser olovku 1mw iz chipoteke, i ako napucam objektiv web kamere slika postaje potpuno bjela, kamera ode u zasicenje. Svejedno bio metar ili 7m, nije mi soba veca, pa ne mogu probat na 100m, ali sigurno bi pala slika i na 200m, sve ovisi je li moguce pogodit tom tankom tockicom lecu objektiva. Za efikasno ometanje laser bi trebao biti na postolju ili stalku sa finim prijenosom u xy ravnini i kad napucas lecu kamere, vise se ne moze utvrdit ni odakle ni sto smeta.

Na profi canon xl1s kameri srusi sliku u crno, ne usudim se na mjestu drzat par sekundi na ne spalim pixele na ccd-u, jer tocka snage 1mw je jace od suncevog svijetla povrsine isto takve tockice.

Reply to
Petar Bjelèiæ

Ako covjek ima DVR onda ce te i vidjeti prije nego sto mu slika zabijeli. Ako ima motion detection na DVR-u i ima alarm znati ce odma da ga netko jebe.

Al sumnjam da to ima skvadra ....

Reply to
kreso

Za 300 kn wifi IP kamera... tesko. Znam kakva je to kamera jer ih ja imam 5 komada Uglavnom 10 mW, sklepalo neko kinesko dijete.Nema toliko losu sliku ali treba nastimat fokus. Prijemnik mos switchat na 4 kanala i kanal je sirok nekih 25-30 MHz

Reply to
kreso

Pa nije bas na 5 metara, osim ako je netko tko ima probleme s vidom! ;-) Recimo da je sto se tice prepoznavanja na 10-15m. Zvuk na cca. 5m je OK.

Reply to
deimos

Pa kad niti ne moze najebat osim ak drzis magnetron u ruci dok radi .... Radio sam razne eksperimente te ga metao u feed 3 m disha i nisam uspio zagrijati casu vode na 5 m a dobit takvog reflektora na 2,4 je oko 36 dBi

Reply to
kreso