Ometac za susjedovu kameru?

he he...nisu ni ovi u Chernobylu najebali odmah :))

nego, jel ti taj dish viska, da se dogovorimo.. :)

Reply to
Mika

"deimos"

mislim da se se ¹ali¹ ili krivo tumaèi¹ prepoznavanje. Lako je prepoznati poznatu osobu, ali ako bi nekoga vidio prvi puta i onda ga mora¹ ponovno prepoznati samo na osnovu te snimke meðu sliènima. Probaj.

ako je tako onda je to vec postala jako dobro, ba¹ cu opet pogledati malo bolje da vidim svojim oèima da li je to stvarno tako, koji model i gdje si nabavio?

Reply to
miha

hm.... a koliko bi dao ?

Imam 300 cm odnosno 10 ft, 185cm (plastificiran), 150cm, 125cm svi su centralni feed

Reply to
John Smith

kaj nije kreso rekao da ima tanjur ??

nema veze,..heh , koliko bi dal :)) ...pa cim manje, znas kak to ide...mozes racunicu i na mail poslati pa se dogovorimo...od kud si ?

mailto: snipped-for-privacy@post.t-com.hr

bok

Reply to
Mika

Na vecim udaljenostima laserska zraka vjerojatno divergira, pogotovo na jeftinijim laserima. Ako je mala udaljenost onda se mo¾da mo¾e leæa lasera malo pomaknuti da se dobije veæa toèka. Onda æe mo¾da trebati malo jaèi laser. I kao u vosci-pucaj iza zaklona da te neprijatelj ne vidi :-)

Reply to
Pino

Najbolje da to proglasi elektronièkim otpadom, i jo¹ ti plati za odvoz istog!....LOL

OK, pa to bas i ne bi islo. Nije to neka "CSI-kamera", pa da iz par piXela (nekakve kvadraticaste slike, heh) moze napraviti savrseni zoom od npr.

800%! ;-))) S druge pak strane, gleda prema sjeveru, pa je sunce stalno iza kamere, sto je veliki +!

ZT-803T, 2.4GHz, Metro, kupio lik za cca. 290KN, trebala mu samo na kratko, pa ja izdvojio 200KN. Vrijedi svake lipe! ;-)

Inace, ja ju spojio na akumulator (ima jedan mrtav clanak - kad ga napunim, cca. 10V je napon), radi oko 3 tjedna bez punjenja (nemam struje u toj garazi gdje sam ju smjestio, a na 9V bateriju nemam pojma koliko bi izdrzala).

Reply to
deimos

ne vidim smisao ovog komentara. Nisam trazio da mi se ista pokloni niti doveze. Sto si zapravo zelio reci ?

Reply to
Mika

To je malo premala udaljenost da bi se dobitak atene gledao.

Reply to
fire

Pa nebu gural glavu u mikrovalnu a vec na nekih 10-20m zracenje bude vise nego zanemarivo. Smetat moze samo nekim losim prijemnicima u tom bandu.

Reply to
Darko_swl

Stetu u smislu da ga skuri vjerojatno ne bude a da nebu videl nist na tu kameru, to bi vec bilo moguce.

Reply to
Darko_swl

Danas nema¹ smisla za humor, samo sam razradio tvoju ideju '....pa cim manje...'

jbg, nije mi registriralo pod humor...isprika

:)

Reply to
Mika

reci mu nek je malo okrene prema svome dvoristu !

-- Regards , SPAJKY ® mail addr. @ my site @

7y - "Tualatin OC-ed / BX-Slot1 / inaudible setup!"

Reply to
Spajky