Okrugli RF konektor - kako?

Mozda ce nekome biti smijesno ali zanima me kako se *ispravno* spaja coaxialni kabl na okrugli RF konektor:

Da li se sad pletene zice krate da koja slucajno ne bi dotaknula saraf ili se namotaju u snop pa s limom pricvste s druge strane od sarafa ili se namotaju izmedju vanjske izolacije i pocetka konektora, ili...?

Recimo ovdje je jako lijepo objasnjeno kako se spaja F konektor:

Trazio sam slican tutorial za okrugli RF ali nisam naso.

ps Oni kojima je pitanje smijesno ne trebaju niti odgovarati :-)

--
Chupo
Reply to

gdje si nabavio te konektore?... meni trebaju takvi crni po mogucnosti gumeni...

pozdrav

Reply to
Fastah

U MKE i VZ. Kutni mi ne pasu za u receivere i loop jer ce kablovi prolaziti kroz rupe izbusene u namjestaju pa bi bili jako savinuti. Crne mislim da nisam vidio na stalazi ali mozda imaju i njih.

Pozdrav,

--
Chupo
Reply to

U MKE *u* VZ.

--
Chupo
Reply to

fala, raspitacu se....

pozdrav

Reply to
Fastah

pa kad vec znas nasarafit F trebao si jos samo uzet ovo :

i ispadne sve skupa puno bolje ................

Reply to
gd2

:-))

Nije lose ni to rjesenje. Ma slozio sam ja dosta i tih okruglih konektora ali me bas zanima kako je tocno zamisljeno da se upotrebljavaju.

--
Chupo
Reply to

Gle, da bas treba razvijat neku teoriju oko toga, mislim da ne treba. Va¾no je da izmeðu srednje ¾ice i vanjskog opleta ne doðe do spoja, a kako æe¹ ti to izvesti odluci sam (skratiti ili savinuti unazad-svejedno)

Reply to
baltazar