ogranicenje struje na istosmjernom motoru- ima li tko ideju kako?

Da se malo ubacim :). Koliko god radio s mofetima i dok sam imao most od

2ili4 mosfeta i nesto se doodilo. Nisam mijenjao mosfete koji su ostali ok samo one koji su crkli. Uvijek su sljedeæi put krepali mosfeti koji nisu mijenjani.

Neznam ali ja sam s PWM-om uvijek ubijao mosfete tako ¹to sam gasi logiku a ne izvor. Sad uvijek gasim prvo 300 VDC a onda logiku i nema problema.

Kre¹o

Reply to
Kreso Bukvic

Kreso Bukvic je napisao/la:

: Da se malo ubacim :).

Samo daj. :)

[...]

Eto, onda je istina kaj vele da je bolje sve mjenjati. Meni se jos to nije dogodilo, ali, stigne. :)

: Neznam ali ja sam s PWM-om uvijek ubijao mosfete tako ¹to sam gasi : logiku a ne izvor. Sad uvijek gasim prvo 300 VDC a onda logiku i nema : problema.

Do sad sam napravio 2 PWM-a koji tjeraju motore, i nikad takvih problema, a uvijek samo logiku gasim. To je mozda zato jer radim sa niskim naponima (12 i 24V DC). Ili, zato jer sam svaki put stavio jedan otpornik (56R/5W) i kondic (0.1uF blok) u seriju da pukope eventaulne trzaje (spice) napona.

-- Tihomir Krizan

Reply to