Oce netko ovo napraviti?

haha... zakooon motor radi na vakuum, ne grije se, nemoras ulje uopce trositi, ma zapravo sto ce ti motor uopce :D daj molim te... malo previse fizike na faksu sam imao da vjerujem takvim glupostima... svaka cast cak i da postoji takav neki alternativni izvor energije, ali motor je motor... trenje, eksplozije, svasta se desava, pa nije to turbina koja se samo mora vrtiti da se nesto desava... jos jedna vazna stvar, treba paljenje podesiti za 80 stupnjeva, iz cega to proizlazi??? pa sta nije u tekstu spomenuto da ne trosi gorivo, zasto onda treba uopce podesavati paljenje kad nema sta paliti :) jooooj price za malu djecu...

Reply to
Marko Knezevic

"Marko Knezevic" haha...

Ma nemas ti pojma sta su pozitivno-negativno nabijene ultrasuperkozmicke zrake :)) Oni koji znaju neka paze pri montazi na koju stranu su uvrnute jer o tome ovisi rotacija jezgri tako da je moguc nezeljen pomak vremena za nekih 10 kosmogodina.

P.S.: kad se o onom gore progugla nevjerojatno je da postoje stotine stranica o tom fenomenu. ...i nitko ne prokuzi da Arapi odavna na tom principu proizvode naftu.

Reply to
Oldtimer

Koja glupost. Pa ovakvom spravom radi¹ èistu elektrolizu i od vode dobija¹ vodik i kisik. Kad bi tu smjesu doveli u cilindre mo¾da bi auto i radio ali ne vjerujem da bi mogao voziti. Ono ¹to je najgore ¹to su napisali to je da kad iskljuèi¹ i gorivu i struju elektrolize auto dalje nastavi raditi. Kako? Nemoguæe. A jo¹ gore da se auto ne zagrjava i ne ispu¹ta nikakve ispu¹ne plinove. Jo¹ bi nekako i povjerovao da ovo nisu napisali. Pa koliko trenja ima u motoru, ako on radi mora se ne¹to ugrijati zbog trenja da i nema nikakvog izgaranja u njemu. Motor ne ispu¹ta nikakve ispu¹ne plinove, a radi. Ako radi onda to znaèi da se klipovi gibaju gore dolje, a ako se gibaju moraju usisavati i ispu¹tati plinove. Ne mogu samo usisati, a ne ispu¹tati plinove. To je nemoguæe. Mi¹ljenja sam da bi se ovom spravicom moglo ne¹to eksperimentirati jer se snjom dobija vodik, ali daleko je to od opisanog

Reply to
speedfight

Pa ja se dosta dugo informiram o alternativnim oblicima energije i ima tu puno zanimljivih stvari koje treba prouèit, no od svih njih ova je mome mozgu najte¾e dokuèiva èak i uz vrlo nategnuta razmi¹ljanja. Iako sam duboko skeptièan nisam sklon cijelu stvar proglasiti glupo¹æu samo zato jer nisam u stanju razumjeti, no definitvno se nemam namjeru upu¹tati u proizvodnju neèega ¹to ne razumijem. Jedno od moguæih iznimno nategnutih razmi¹ljanja je skupljanje energije koja se naziva orgon. Navodno Tesla, Einstein, i kompanija su bili svjesni te energije koju je podrobnije prouèavao neki austrijanac kojem su pak popalili sva istra¾ivanja i navodno ga muèki ubili u zatvoru pod izlikom infarkta. Sve je to navodno ili mrtvo slovo na papiru. Ta energija ima nekakva svojstva da podr¾ava "normalne" protoke energije i da ima svoju inteligenciju (zvuèi kao epizoda StarTrack-a). Pa ta "inteligentna" energija" odr¾ava rad motora na osnovu na¹ih oèekivanja. Priznam zvuèi krajnje ma¹tovito i bajkovito ali kako nemam dokaza za ustvrditi da je to sranje, nemogu ustvrditi niti da nema smisla, osim u odnosu na poznati rad motora.

Ono ¹to je gadno zaokupiralo moju potjeru za informacijama je proizvodnja nekakvog "zelenog praha" iz ugljena koju je otkrio njemac Krupp. Taj isti prah pomije¹an sa vodom daje gorivo pogodno za motore sa unutarnjim sagorjevanjem, extremno je jeftino, te èak su postojale verzije koje prilikom izgaranja stvaraju polja koja djeluju suprotno od gravitacijskog. Navodno su letjelice letjele na takvo gorivo jo¹ pred puno godina, a sve je poèelo kroz ¾elju za jeftinim gorivom, odnosno izbjegavanje transporta goriva do borbenih linija. O ovim fenomenima se dade naæi dosta stvarni zabilje¹ki, pa èak i jedno ispitivanje USS Army gdje je tendencija bila na izbjegavanju la¾iranja, jer su onomad bile èeste prevare na temu goriva iz vode.

Slièan prah je u procesu patentiranja od strane nekakvog znanstvenika u Ameriku - navodno. Slièan zato jer ga taj znanstvenik dobiva iz biljaka pa mje¹a sa vodom. Isto iznimno jeftino.

Za sve te prièe treba imati the grain of salt, i uglavnom se na netu lako nalaze koje kakve ¹upljikave prièe koje nemaju nekakvog praktiènog upori¹ta ili moguænost izvedbe, no di ima dima obièno ima i vatre.

Reply to
miha

Na osnovu poznatih zakona fizike to je sranje! A ako hoces raspravljati o sranjima javi se redakciji "Na granici moguceg".

Emisija bi se inace trebala zvati "Ograniceni sranjima".

Reply to
Damir

Dooosaaadno. Interesantno samo za ogranicene budale.

Reply to
Damir

"Damir"

A sto je sa ne poznatim zakonima fizike?

Reply to
miha

"Oldtimer" wrote vremena za nekih 10 kosmogodina.

Zaboravio sam jos nesto spomenut "Browno plin" :)

Eh da : "Perputuum Mobile " ;)

Reply to
Oldtimer

Tipicno pitanje onih koji nemaju znanja pa se skrivaju iza nekih tzv, "neotkrivenih novih sila i zakona",punih smijesnih naziva iz drugorazrednih sf filmova i serija. Od pametnih ljudi traze odgovore na izmisljene gluposti i kad normalno na to ne dobiju odgovor,jer ga nema,onda imaju osjecaj svoje superiornosti u svoje "znanje".

Reply to
Damir

"Damir"

Tipicn odgovor onih koji ne vide dalje od onoga sto misle da su naucili. pa kad ih se pita nesto Van "usvojenog" znanja bacaju drvlje i kamnjee tvrdeci da je zemlja ravna zato jer :"To eto svi znaju"

Reply to
miha

Barem se slazemo da spadamo u tipicne ljude.:))

Reply to
Damir

Za normalne ljude je najvaznije kvalitetno znanje postojecih tesko stecenih zakona fizikalnog svijeta.Novim spoznajama treba teziti ali do njih se moze doci tek poznavanjem postojecih zakona i onda ih mjenjati ako je potrebno. To ne znaci baviti se nekim woodoo sranjima.

Reply to
Damir

"Damir"

Ne ne slazemo se niti po tome. Sloziti se mozemo samo oko toga da nastupas bahato. Imao sam fiziku u malom prstu, jer sam je svakodnevno rabio, tu naravo ide i matematika koja za fiziku nije presudna, ali ona prakticna je neophodna, pa opet unatoc silnoj kolicini prakticno stecenih znanja ne odbacujem ovakve price. Ako si procitao moj post detaljno jasno ti je da mi je to sve suplje i slabo drzi vodu, no sa druge strane ima previsi onih koju su navodno imali "sveti energetski gral" u rukama pa su iz toga nastale koje kakve price. Uostalom ako si znanstveno potkovan vec si uvidio da ima puno stvari koje nisu definirane, nego se na osnovu pribliznih proracuna, u okviru nekih vrlo ogranicenih uvijeta, ocekuje priblizan rezultat, koji je pak totalno nepredvidiv u stvarnim uvjetima. Ta ne definiranost ti je dokaz da nasi "postojeci zakoni fizike" nisu doreceni, a neki mozda totalno naopaki, a cesto puta se dovode u netocne koleracije sa kaosom, ili primjesama u eksperimentu, ili nekim drugim uvjetima. Sa tim zelim reci kako je jos puuno toga zapravo nepoznato, ne istrazeno, odnosno sa punim pravom mozemo ocekivati tehnolosku eksploziju novih prakticnih izuma ako stvari krenu u povoljnom smijeru.

Reply to
miha

"Damir"

Da bas, objasni svim cesticama koje se prave mutave da mi imamo tamo nekog lika koji se odazivao na ime Newton. Normalan covjek ne odbacuje ako ne razumije.

Reply to
miha

Slazem se.

To je sasvim druga tema,tj.posljedica novih spoznaja.

Nadam se da nisam bio bahat.:))

Reply to
Damir

OffTopic: Komentar na post

Proèita¹ i onda se naziva¹ ogranièenom budalom,¹teta ¹to nema takvih vi¹e! Probaj otvoriti stranicu

pa pogledaj linkove sa ljeve strane,ali nemoj se trudit èitat jer ti smatra¹ da je ono ¹to ti zna¹ majka a sve alternative su sranje! Ti si ba¹ lik za narodne mase(spali vje¹ticu)! Ja se neèu praviti da znam fiziku znam koliko mi je potrebno!Dovoljno je da se u sada¹njoj "spoznaji" ne¹to otkrije i sve pada u vodu Ljudi su se smijali ideji o baterijama na urin,a one sada funkcioniraju!

Reply to
Ramsley

ROTFL :))))

Reply to
Damir

Valjaj se po podu,mo¾da ga i oèisti¹ :)

Reply to
Ramsley

Rekao bih da nije poenta ko i koliko veruje u alternativu, vec da se od buduceg uredjaja ocekuje da postuje postojece zakone fizike.

--
Exeeej! Vi i dalje citate moj sig! :)
Reply to