baterija

ovak, nije ba¹ da se ku¾im u elektroniku, al imam neki socijalni mp3 player kojemu je crkla baterija skroz, radi jedino kad ga spojim na komp, pa sam ja izvadio bateriju, na njoj pi¹e samo 400mah. zna neko jel mogu spojit vi¹e obiènih baterija u to al da radi?

thnx

Reply to
3n1gm4t1k

player

ja

fri-in-van-ði-em-for-ti-van-kej :)

naravno...samo ih spoji paralelno!!

pretpostavka je da ide ona mala od 1,5V (AAA) u tom sluèaju potra¾i malo kvalitetniju NiMH (to ti je punjiva) a mislim da ih ima do 800mA sigurno...¹to je dostatno za gotovo cijelo poslije podne slu¹anja glazbe...na recimo 50% volumena i bez osvijetljenja i sliènih trièarija....

osim ako ima¹ kakav lampa¹ki mp3 player :)))

Reply to
GAGI-9A6AAG

e hvala, samo problem je ¹to ne znam gdje je + a gdje - pol jer sm samo isèupo bateriju... æe bit kakvih problema ako zamijenim polove?

Reply to
3n1gm4t1k

zaboravio sam napomenuti da je unutra bila lithium-polymer punjiva baterija.

Reply to
3n1gm4t1k

jel ti to mene zafrkava¹ ili kaj?!?!? pa normalno da æe biti problema... :)))

pa pogledaj plastièicu (kuèi¹te i poklopac baterije) sigurno ima oznaka kako se umeæe baterija i takodjer stoje oznake za + i -

na kraju krajeva; u kuèi¹tu za bateriju; FEDER, spirala, ti je MINUS a ploèica ti je PLUS... e pa sad...ak nakon ovog opisa fula¹, onda se bolje vrati na gramofon :))

ajd...u¾ivaj u empetriranju :))

Reply to
GAGI-9A6AAG

Dana 09.06.07; 21:16, 3n1gm4t1k lupi chelom po tipkovnici i nastade slijedeci tekst:

onda ti je na crnoj zici od baterije (ako je ima uopce) minus, a crvena plus

--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,

ma ne, daj pogledaj reply ispod, zaboravio sam napisat da je bila lithium polymer baterija unutra, punjiva, dakle nema nikakvih federa ili slièno. a za polove ne pi¹e ni¹ta. evo ti slika:

3n1gm4t1k

"Locutus of Borg" wrote in message news:xnz7nm6fieie$. snipped-for-privacy@40tude.net...

da, to i ja znam, al pogledaj sliku, iscupo sam na brzinu to tak da sad ne znam gdje je koji pol. a ne pise nist.

Reply to
3n1gm4t1k

ooo jesi ga spetljao :))

hmm...masa, minus bi trebao biti na ploèici...ovaj dio vodova koji ima veliku povr¹inu.... hmm...ako ima¹ instrument...onda stavi na ohme i i jednu pipalicu stavi na jedan od ovih kondenzatora (¾uti, 3 komada su ako se ne varam) na onu stranu bli¾e tim +/- kontaktima, dakle suprotno od strane gdje je ona crtica uz rub...i onda drugu pipalicu stavi¹ na jedan od kontakata...otpor bi trebao biti iznimno mali...0-0,5 oma... to ti je minus!

a plus onda zna¹ :)

Reply to
GAGI-9A6AAG

nemam instrument. mogu ja to jednostavno na sreæu, pogodit gdje je + a gdje -? ¹ta je najgore ¹ta se mo¾e desit?

Reply to
3n1gm4t1k

"3n1gm4t1k"

Da crkne, a crknut ce jer sigurno nema za¹titu od krivog polariteta obzirom da je baterija integrirana.

Prati vodove golim okom. onaj vod koji doðe do vanjskog dijela kuæi¹ta USB konektora (veliki metalni pla¹t USB konektora) to je onda minus ili prati¹ vodove do nekog elementa tipa kondenzator na kojem je oznaèena + i - strana pa opet mo¾e¹ sku¾iti, ako ne ide onda mora¹ posuditi instrument.

Ima¹ za kupiti fina kuæi¹ta za baterije velièine AA ili AAA ili D ili C kak ti pa¹e pa to spoji¹ izvana i zalijepi¹ na player, biti ce bolje nego novo.

Reply to
miha

eh...ide¹ u svadbu bez one stvari :))

hmm...dana¹nje elektronike su izuzetno inteligentne ma kako socijalnog nivoa bile....ali ako ba¹ ¾eli¹ znati; najgore ¹to se mo¾e desiti jest da vidi¹ onaj tzv "bijeli dim" koji kad ode; ureðaj vi¹e ne radi :)))

¹to bi ljubitelji Zagora rekli; ode u vjeèna lovi¹ta :)

ali kako rekoh, pametna su ta dana¹nja stvorenja pa vjerojatno se neæe ni¹ta dogoditi, ureðaj jednostavno ne bu radio dok ne okrene¹ pravilno polaritet...ali opet budi oprezan...zamisli da je BOMBA i da ima¹ opciju ili / ili ...

ajde...mo¾e¹ ti to...ja sam 50% siguran da æe¹ pravilno spojiti :))) ...LOL

btw; bila ti je neka akcija u Pevecu ili tak nekaj ak se ne varam; komplet od lemilice, 10-15 metara tinola, digitalni instrument, 2 pincete, komplet malih ¹erafcigera, cvik cange, ¹pic cange i jedna izolir trakica za 69kn ako se ne varam...jeftinije nemre biti...za takve situacije ko roðeno...a nije skupo pa da ti je ¾ao ¹to stoji i po godinu dana neupotrijebljeno...

Reply to
GAGI-9A6AAG

Dana 09.06.07; 22:48, GAGI-9A6AAG lupi chelom po tipkovnici i nastade slijedeci tekst:

ima u pevcu za 40kn istrument,sa baterijom, dovoljno precizan za ispitivat baterije i sl stvari..

--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,
 Click to see the full signature
Reply to
Locutus of Borg

"Locutus of Borg" wrote in message news:1kczfwaa2tdi$.12f2c2wi7k43w$. snipped-for-privacy@40tude.net...

budem kupio onda, jer trebo bi mi jo¹ za neke stvari osim ovoga.

Reply to
3n1gm4t1k

Po slici, mp3 je slièan mojem. Unutra je Li-Polmer baterija od 2,4V. Negdje sam vidio i od 3,6V, ali kapacitetu su redovno mali, oko 200-300 mAh.

Reply to
-Rio-

i kolku da mu onda bateriju stavim?

Reply to
3n1gm4t1k

evo upravo sam zalemio ¾ice i pretpostavio sam da je gore + a dolje -, pa sam crnu zalemio dolje, a crvenu gore. uzeo sam dvije punjive baterije iz fotiæa (2*1,2V) i nije se ni¹ta desilo. kad sam ih okreno polove player se upali, poka¾e se neka animacija pa se ugasi. mo¾da da stavim neku drugu bateriju ili? evo sad je spojen na komp i radi.

Reply to
3n1gm4t1k

Dana 10.06.07; 14:24, 3n1gm4t1k lupi chelom po tipkovnici i nastade slijedeci tekst:

su napunjene baterije od fotica? probaj nekako odredit koliki je napon ove baterije koja je bila, jer ako je

3.6V, moguce je da samo tako zasvijetli i ugasi se... ako si ih stavio na neakav stalak, probaj stavit dvije obicne AA (1.5V), pa ces vidjet kako se ponasa...
--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,
 Click to see the full signature
Reply to
Locutus of Borg

"Locutus of Borg" wrote in message

napunjene do kraja. sku¾io sam da mu 2,4V nije dosta, pa sam probo na bateriju od stare nokije, baterija ima 3,6V i radi na njoj. al treba mi neka mala punjiva baterija od 3,6 tak da je mogu zaljepit iza na poklopac (tak je bila stara baterija), a takvu nigdje ne mogu naæ.

3n1gm4t1k

Dana 10.06.07; 16:29, 3n1gm4t1k lupi chelom po tipkovnici i nastade slijedeci tekst:

a od nekog novijeg mobitela, npr motorola L6, ima jako malu bateriju, al jaaako dugo bi ju punio preko usb-a (ako ga punis preko istog)... i obavezno stavi crnu zicu za minus, crvenu za plus, tak da drugi put znas sta je sta...