nokia 3310 displayi gdje??

gdje ima u ZGu kupiti jeftino nokiinih 3310 displaya a da nije skuplje od

100 kn, trebalo bi mi oko 2-3 kom za neke projektice :)

Kod mene komad 100Kn

Reply to
PCB

De pogledaj u oglasnik za cijeli tel. nokia 3310 bez kartice,punjaèa,baterije mislim da ide ispod 100KN !

Ili se pro¹etaj po kafiæima :)

Reply to
Matej

Ticek

imam ja 80kn /kom ekrani su novi s onom folijom na ekranu,a mozemo i isprobati na licu mijesta:-)

0989662455 zagreb
Reply to
TRUCK