Ne¹to fotki sa ZRF-a

Boris

-- Keep 'em Rolling!

MVPA: 29718

73 de 9A1IW - Boris
Reply to
Boris Tudjan

zanimljivo... vidim bilo i Hamegovih osciloskopa (slika 59)... btw: gdje se to odrzavalo?

pozdrav

Reply to
Fastah

Na Jarunu:

Keep 'em Rolling! http://www.mvpa.org/
MVPA: 29718

http://s186.photobucket.com/albums/x51/btudan/

73 de 9A1IW - Boris
Reply to
Boris Tudjan

Vidim, mahom mlaða populacija ... ;-)

--

- while (1);

"I don't believe anything I hear and only half of what I see..."

Reply to
while(1);

Bilo je i mlaðih, kak ne, gledal sam klince kak se kupaju :)

Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL

Reply to
Tomy_9A5ALL

Hvala na korisnim informacijama ( s malim zaka¹njenjem!..LOL)

A, ne mozes njima nista prodat, oni sve oce mukte, a zele skupo prodat, nece ti informacija biti od koristi :-))))))))))))))))))))))))))))))))))

Reply to
Petar Bjelèiæ

vaso wrote: >

Ocito su organizatori opet zaboravili na njuze :-)

--
[...]

U HR je radioamaterstvo hobi rezerviran samo za stariju populaciju. Mladi niti su motivirani, niti zainteresirani, a nemaju ni para za opremu. Klubovi koji bi trebali mladima omoguciti rad sluze fosilima za egotripove. Tako ti je to.

--
[...]

jeje prosijek rane pedesete ;) (klasa optimist)

Reply to
Darko_swl

Èini mi se da se u zadnje vreme ipak situacija mjenja na bolje. Mladi JESU zainteresirani, samo ih treba motivirati. Uvjeril sam se da to i nije ba¹ tak jako te¹ko, treba samo malo volje i vremena.

Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL

Reply to
Tomy_9A5ALL

aha, nemaju love, ha ha, svaki drugi ima gejfon......ne zanima ih i gotovo, vremena se mijenjaju htjeli mi to priznati ili ne

__________ ESET NOD32 Antivirus informacija, verzija baze podataka virusnih potpisa 6455 (20110911) __________

poruka je provjerena programom ESET NOD32 Antivirus.

sowrag

Pozdrav Tihomire,

Sveke godine otprilike u isto vrijeme se to odr¾ava. Sjeti se nagodinu da te povezemo (ove godine iz radio kluba Ðurðevac nas je bilo troje u Zagrebu)

LP

"Fastah" je napisao u poruci interesnoj grupi:j4i2er$d65$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr...

__________ ESET NOD32 Antivirus informacija, verzija baze podataka virusnih potpisa 6455 (20110911) __________

poruka je provjerena programom ESET NOD32 Antivirus.

Zoran Rendula

hvala lijepa na ponudi... ono nisam radioamater ali se bavim elektronikom pa mozda bude meni zanimljivih stvari, nikad se ne zna elektronika je sirok pojam :-) ako se sjetim :-) skoro da se ne sjetim niti godisnjice muzeja Peek&Poke ali to je u Rijeci a nitko da ide s KC strane da se prikrpam :-)

pozdrav

Reply to
Fastah

Eto to je poznata situacija dogovora i organizacije .. nitko ni¹ta ne pita, nitko ni¹ta ne nudi i najbitnije nitko se ne sjeti na vrijeme nego uvijek mjesec dana poslije :) Ak nitko neide iz KC valjda ide netko od nekam .. pa se ekipa slo¾i .. s dva tri auta stane deset ljudi ko dobar dan, a ak neko ide s kombijem eto ekskurzije :) Dakle stvar dogovora.. ak treba iz ZG via KC do RI :)

Reply to
eLaCiD

:-) dobar si... ja sam jos 29km od KC dalje prema istoku... mozda nebi bio problem doci u ZG pa od tamo s nekim do Rijeke ali je veci problem nazad jer su nocne veze lose a obicno sutradan bude mi radni dan pa se moram pojaviti na poslu ako ne sredim slobodno... mozda jos nekako do KC i dodjem (nadam se nisam provjeravao u zadnje vrijeme) a veza Koprivnica-Klostar je koma... evo npr kad idem s posla i da slucajno ne stignem na vlak u 15:38 slijedeci ide tek oko 20:18 sati... poslije toga vise nema vlaka do jutra u 5:39... autobus ide zadnji iz KC u 16:20 i to samo do Djurdjevca... katastrofa... jebote to je glavni magistralni pravac Varazdin-Osijek a veze vec desetljecima u qrcu... ko da smo na kraju svijeta... samo se mrdusaju autoceste, tuneli, mostovi prema moru i privatnim kucama politicara na jugu a nas ko jebe... koprivnicko-krizevacka zupanija je po bdp-u po stanovniku pri samom vrhu... na petom mjestu, ispred nas su samo grad zagreb, istarska, primorsko-goranskai dubrovacko-neretvanska zupanija...zagrebacka je tek na

  1. mjestu... sramota... podravski ipsilon ce se napraviti kad mene vise nebude... sada ce pred izbore opet napraviti 5km brze ceste... onda opet pauza 4 godine da teren valjda dobro slegne oprostite morao sam negdje istrest svoje frustracije zbog zapostavljanja sjeverne hrvatske... nadam se da mi necete zamjeriti :-)

pozdrav

Reply to
Fastah

He he .. imamo Rvatcku ..a sve ¹to si nabrojio .. na ¾alost, potpisujem. U biti 100 km, a ko na drugom kraju svijeta. Malo me podsjeæa na paradoks iz jedne lekcije - engleski u srednjoj, Miracle of modern transportation, ili tako ne¹to, London-NewYork par tisuæa km ali stigne¹ br¾e nego liftovima od ulaza do zadnje eta¾e ESB-a ukupno cca 250 mt. :)

Ovako ili onako pitanje "ekskurzije" uvijek se mo¾e realizirati samo ako postoji ekipa i bar dva dana.. a onih 29 dodatnih km i nije ne¹to .. :)

Reply to
eLaCiD

©to ka¾e¹ da zadnji bus iz Splita za Dubrovnik ide u 20.30 dok je slijedeæi negdje ujutro. ©to da ka¾e Dubrovnik, cvijet turizma kojem se smije¹e ¹anse da dobije autoput nikad, a mo¾da ni tad.

Autoput æe doæi do Ploèa i to ga rade na kapaljku i onda prestanak radova dok ne bude novca, a to je zna se kad æe.

Nema ljutnje stari. Jednostavno niste interesantni. Autoput prema jugu je interesantan zbog turizma i donio je nevjerovatno olak¹anje, kako strancima tako i domaæima. U Splitu kolone van sezone po pola sata za kilometar i mo¾e¹ zamisliti kako je bilo kad bi se u sezoni nadodale jo¹ puste tisuæe turistièkih vozila.

Preporuèam ti da proðe¹ cestom koja ide preko otoka Hvara i garantiram ti da noæima neæe¹ spavati od trauma uske i nepregledne ceste, a Hvar je kao poznatija turistièka destinacija.

Reply to
Hombre

ok hvala... stvarno bih volio ove godine otici u rijeku na godisnjicu... jel se nesto vec zna kad ce i hoce li biti dernek...

pozdrav

Reply to
Fastah

ja sam od zga udaljen samo 120kn... nema nikakvih prepreka samo ravnica... :-) Podravska magistala je jedna od najprometnijih a time i najopterecenijih prometnica u hr i to cijele godine znaci 12 mjeseci a ne samo par mjeseci dok je turisticka sezona... to govore brojke... zivim uz samu magistralu pa znam o cemu pricam... nekad cekam 5 minuta da mogu na cestu od guzve... kamion za kamionom... nasalio sam se nedavno da bi trebali imati ulazni trak za ukljucenje u promet... jebote isao sam x puta u zg i mogu reci da je na autoputu varazdin zagreb manja guzva... ne kazem da ne treba nista raditi prema jugu... treba dakako ali brate mili kod nas se nista nije gradilo od marije terezije...

nismo interesantni? :-) pa moja zupanija je jedna od najrazvijenijih u hr... bogme ovi glavonje dobro isisu nas novac... kako bi tek bilo da smo bolje prometno povezani... treba vise decentralizirati drzavu pa bi mi sami izgradili novu infrastrukturu a ne cekali milostinju iz metrolope

vec sam rekao treba ulagati u sve dijelove hr... otoci su sigurno u minusu ali mi smo u debelom minusu...

pozdrav

Reply to
Fastah