NB501 neispravno napajanje

Ima li neko repair tip za popravak napajanja na NB501. Osim da nije otpornik 270kOhm i mre¾ni kondenzator. Veæ sam u nekoliko navrata "zagrizao" da ga popravim, jednom sam izgubio nekoliko sati kombinirajuæi dijelove sa ispravnog ali sve uzalud. Dovodi me lagano do ludila. Mijenjao sam kondenzatore, optocoupler, tranzostor 431, mre¾ni driver... da ne navodim, puno toga... Sa drugim napajanjem radi :(

Reply to
Jo

zdr

mjenjaj èip

Reply to
manky

Ne poma¾e.

Reply to
Jo

Je li ima cca 300v na glavnom kondenzatoru,je li ima koji napon na sekundaru?

Reply to
manky

Probaj promijeniti otpornik pokraj ovog 270k, mislim da je 47k, nemoj ga mjeriti, mijenjaj

Reply to
keriniva