Napajanje 12v 20A

Trebao bih napajanje za Peltier element koji "troshi" 12v i 20a, gdje bi se to moglo nach u ZG ili netko mozhe napravit ? Thnx !

Reply to
gloss

Fuhhh nasho u chipoteci masnih 700kn, jel ima di jeftinije ?

Reply to
gloss

Atx napajanje kojemu budes opteritil 5V liniju s bar 1A.

Reply to
Fire

Hm takvo napajanje isto dosta koshta :) Dal bi se dalo prepravit 24v 200va za malo love, znam da nemresh ofce i nofce al eto mozhda netko ima ideju.

Reply to
gloss

Oko 100-150kn.

Reply to
Fire

I koje ima barem 400W! 300W-no daje samo 15A na 12V...

Reply to
Vaso

Nazhalost ne, pogledaj specifikacije, ako nadjesh za tu lovu javi mi :)

Reply to
gloss

U poruci:eh0knc$b2a$ snipped-for-privacy@magcargo.vodatel.hr, gloss je napisao/la:

: Dal bi se dalo prepravit 24v 200va za malo love, znam da nemresh ofce : i nofce al eto mozhda netko ima ideju.

Ne. Prvo 12V * 20A = 240W. A ti imas trafo od svega 200VA. Drugo, malo je teze sniziti napon sa 24 na 12V bez velikog zagrijavanja (trosenje snage uzaldu) ili SMPS-a. A, onda je bolje odmah napravti SMPS sa

220V na 12.

Savjetujem ti da nabavis koje jace napjanje od kompa, preradis mu povratnu vezu i to je to.

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

E thnx to me zanimalo, znachi preuredit PC napajanje.

Reply to
gloss

U poruci:eh39ve$r94$ snipped-for-privacy@magcargo.vodatel.hr, gloss je napisao/la:

: E thnx to me zanimalo, znachi preuredit PC napajanje.

Da. A, i, uopce nije tesko - imas 3 otpornika za naci, maknuti ih i staviti treimera umjesto njih. Dok se odlucis, javi se na grupu ili mail (ili pretrazi arhivu grupe na googlu, vec smo dosta o tome pisali).

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

Èemu preureðenje ako napajanje veæ daje 12V? Mo¾da to diæi na 13,5V ili?
Reply to
Vaso

U poruci:eh3pm9$v5b$ snipped-for-privacy@news1.xnet.hr, Vaso je napisao/la:

: Èemu preureðenje ako napajanje veæ daje 12V? Mo¾da to diæi na 13,5V : ili?

Ako spoji trosilo samo na 12V liniju, napajanje na njoj ne ce dati 12V, vec oko 10.5-11V. To je zato jer 5V linija nije opterecena, a nju takoder kontrolira. Zato moze ili dosta opteretiti 5V liniju (preko 2A opterecenje) ili sloziti povratnu vezu da samo nadgleda 12V liniju. Ako optereti i 5V liniju, gubi energiju bezveze, pa je bolje (a i jeftinije) preraditi povratnu vezu. A, onda kad vec preraduje povratnu vezu, nek stavi trimera i neka podesi na kojih 13.5V, pa bude i jace hladilo. :)

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

Ajd ovak, raskopam PSU, slikam pa mi kazhesh gdje i kaj . Pozz !

Reply to
gloss

U poruci:eh58ve$na1$ snipped-for-privacy@magcargo.vodatel.hr, gloss je napisao/la:

: Ajd ovak, raskopam PSU, slikam pa mi kazhesh gdje i kaj . : Pozz !

OK.

-- Tihomir Krizan

Reply to

I ako se na slici ne vidi, napi¹i koji je chip u njemu....

Reply to
Vaso