najbr¾a ve¹ ma¹ina i najbr¾a perilica/su¹ilica

To ne znam, ali znam koja tro¹i najmanje el.energije: ®ena koja 'na ruke' pere ve¹ i su¹i ga na suncu!...LOL

Najbrze centrifugira, ima najkrace programe, ...? Mi smo nedavno kupili ovu

Bila je povoljnija, na akciji. Imas mogucnost za svaki program odrediti (skratiti) ponudjeno vrijeme pranja, mijenjati temp. i centrifugu. Masina ti da vrijednosti po nekom programu, a ti ih izmjenis po zelji. Nakrace moze biti 30 min (nismo jos sve iprobali).

Reply to
'ajde

Jos nisam vidio ni cuo da netko ovako pita, no na dosta se nacina moze utjecati na duzinu samog pranja. Kod low end modela ne postoji mogucnost utjecanja na brzinu pranja (temp, brzinu centrifugiranja, pretpranje da-ne...) vec samo preddefinirani programi. Tu se da igrati s programima i naci koji je najbrzi a da kvalitetno opere ves. Kod boljih se modela daju (kao sto je napisao 'ajde) izmjeniti pojednie stavke preddefiniranih programa. Sam aparat odabirom na program nudi najoptimalnije postavke, no svaku od njih se da dodatno korigirati i time znatno utjecati na vrijeme pranja. Naravno treba paziti da rezultat pranja bude ¾eljen, a ne da se "tvrdokorne" (ma gdje su nestale mekokorne mrlje?) i dalje vide na opranome vesu. Inace masa modela ima i program rucnog pranja (za osjetljiviju robu, kratkog trajanja). Sto se tice susilica...tu nema neke kratkoce i brzine, ako se zeli ves osusiti kako treba.

Reply to
Tom

Rublje peru a) voda i detergent b) vrijeme. Odgovor na pitanje za perilicu je: ako je u pitanju vrijeme, najbolje je uopæe ne prati. Moja Gorenje Simplicity ima program od 17 minuta. Vjerojatno samo za osvje¾avanje rublja. ©to se su¹ilice tièe, vjerojatno bi su¹enje na 150°C bilo br¾e od standardnog, ali ¹to bi ono napravilo rublju? Su¹ilica æe dvije ko¹ulje su¹iti dulje od jedne. I dvoje hlaèe dulje od jednih. Za bolji odgovor ipak bi trebao reæi ¹to (koliko) ¾eli¹ su¹iti.

Reply to
Philip Pirrip

To ti je rifljaèa i 10m uzeta izmedju dvije ¹ljive.

Pozdrav !
http://paramedia.ath.cx
Reply to
Petar Bjelèiæ

Mo?da neka koja koristi toplu vodu iz sustava a ne sa vlastitim grija?em. Grijanje vode dugo traje prilikom pranja. U americi se koriste takve perilice jer je prekomplicirano dovoditi 30A (za 3kW grija?) do perilice. S druge strane imaju svi ?ute ga?e jer se ve? ne mo?e iskuhati. Kada bi se klasi?na perilica spojila na toplu vodu sigurno bi br?e oprala ve?, ali sad se javlja pitanje energetske u?inkovitosti.

Reply to
briglja

Ha ha, kralj! Na ovo sam se nasmijao :)

Reply to
BladeRunner

Mojoj u uputama stoji napomena da se spaja iskljucivo na hladnu vodu.

Reply to
'ajde

Otkad trollovima trebaju perilice i susilice?

Reply to
Krki

Uskoro ti saljem policiju da te prebiju. Have a nice day ;)

Reply to
:SuperBLUE:
®eli¹ li umjesto toga snimati pederske porniæe? Ja sam dobar i ljubazan ;)
Reply to
:SuperBLUE:

Ja mozda neznam kako se pise emajl??? snipped-for-privacy@globalnet.hr

Reply to