Zarulje sa ionizatorom?

Konkretno u Cipoteci:

Ima sljedece karakteristike:

1.Specifications: Product:Anion lamp Model:ES-001 Voltag:100V -240V Wattage:9-20W Lighing color: Day light or warm light 2.Features&Benefits: 1)High utility`Pure-Anion-Lamp`that has no defects. 2)Pure anion 1,000,000counts/cc at 1m distance. 3)No Ozone &Nox generated. 4)Gives fresh&comfortable anion mood just like walking in the forest. 5)Atopic dermatitis&asthma therapy effect by pure anion. 6)Enhance learning concentration effect. 7)Deodorizing (cigarette,food and washroon odors,et...) 8)Plants growth promotion effect. 9)Air purifying,disinfecting&antibacterial activities in indoor. 10)Overcome technical limit encountered up to now.

E sad ono sto mene zanima je koliko to ima smisla, naime u relativno malenoj sobi (15m2) se vrlo brzo pocne osjecati miris cigareta (a samo ja dimim), do sada sam to rjesavao otvaranjem prozora (i oblacenjem jos jednog sloja odjece), da li je moguce da stvarno ne proizvodi ozon i da li se uopce moze kupiti tako neki uredjaj koji se ukljuci "u struju" i ionizira zrak bez proizvodnje ozona... jer ono, ako je zarulja 20 kuna, onda bi ionizator bez zarulje trebao biti jos jeftiniji, a gledam u Zepteru modeli po 2-5 tisuca kuna, pa ne kuzim u cemu je stvar...

I da, kako to moze biti tako jeftino?

Hvala

Reply to
Dakky

Evo to je ova konkretna zarulja na sluzbenom kineskom webu

Moguce da su gornje specifikacije od neke druge zarulje, jer gledam po netu te sto ne proizvode ozon kostaju i po 20 USD... a ova je 20 kn pa mi nekako sumnjivo to sve skupa :)

Reply to
Dakky

Ja bih prvo pitao ako je 3) tocno na koju foru onda postize 7) i 9) :-)

Boris

Reply to
Boris Vuletic

Ja bih prvo pitao ako je 3) tocno na koju foru onda postize 7) i 9) :-)

Boris

Reply to
Boris Vuletic

kak zarulja moze ionizirat, pa za to treba par kV najmanje ?

Reply to
grizli

nadam se da nema svjetlo u UV spektru pa da ozonizira :D

Reply to
grizli

ne znam ali koncept mi se svidja, pa ako netko ima vise informacija bio bih zahvalan!!

Reply to
Dakky

Tako u NYC vodovodu ubijaju mikroorganizme :)

Reply to
BladeRunner

Istu foru koriste one pumpe za vrtni bazen/akvarij ¹to ih ima¹ u OBI-u i sliènim trgovinama. UV lampa i staklenoj (kvarcnoj) epruveti a oko struji voda, mada sumnjam u efekat buduæi da voda prostruji oko nje za sekundu, koliko znam UV sterilizatori ¹to se koriste u ordinacijama rade 10-ak minuta da bi ne¹to sterilizirali.

Reply to
- Zoki -