mozda OT: gprs router

Pozdrav drustvu!

Moze li mi netko preporuciti dobre, povoljne i u RH dobavljive gprs routere s ethernet prikljuèkom...

Imam neke ureðaje na zabitim mjestima koji veæ imaju ethernet prikljuèak, pa me zanima koji bi mi gprs rputer preporuèili da ih preko njih spojim na net... da izbjegnem filozofiranje sa razvojem malih ureðaja ili ubacivanjem plc-a i modema samo za odr¾avanje veze...

jo¹ pogotovo ako bi u gprs routeru mogao podesiti dyndns :)

Znam za Arctic, ali po¹to ide preko Konèara, nikako do njih :-(

Hvala.

Reply to
sipa (wifi)

tere=20

Naletih na clanak:

nisam isprobao u praksi, pa slobodno javi kako radi :-)

-- Pero

Reply to
Pero

Hvala na linku, ali trebao bih neku "kompaktniju" opciju, ono, dovoljan je samo jedan lan i obicni gprs.... vidim da ovo ima 3G (ako mu dodas modul na usb), a ja u "zabitima" obicno nemam 3G...

Naletih na clanak:

nisam isprobao u praksi, pa slobodno javi kako radi :-)

-- Pero

Reply to
ja

Svaki 3G 'modem' ti moze koristiti i GPRS, obicno su kompatibilni sa starijim tehnologijama.

-- Pero

Reply to
Pero

Dana Mon, 15 Mar 2010 10:39:04 +0100, Pero napisao je:

|sipa@work wrote: |> Hvala na linku, ali trebao bih neku "kompaktniju" opciju, ono, dovoljan je |> samo jedan lan i obicni gprs.... |> vidim da ovo ima 3G (ako mu dodas modul na usb), a ja u "zabitima" obicno |> nemam 3G... | |Svaki 3G 'modem' ti moze koristiti i GPRS, obicno su kompatibilni sa |starijim tehnologijama.

nikad ne reci nikad, a sto je s mobitelima koji prelaskom na HSPA (i nepodrzani UMTS) direktno s nekad podrzanog EDGE gube to i imaju samo osnovni GPRS ili onaj smijesni HSCSD (koji nikad ni bil ziv kod nas) Obicno komptibilni ne znaci i stvarno kompatibilni, a sto si ne bi pristekal stari mobitel na punjac i spojil ga usb kabelom na laptop/komp. Sigurno manje trosi od te "kucne inacice" s rastrosnom HSPA tehnikom.

Reply to
Gee