motor za tendu

Imate li kakvu preporuku za pravljenje motora za tendu? Mozda motor za brisace? Od kojeg auta bi preporucili jer je tenda veca (18m2) i treba vise snage. Moze li takav motor to vrtiti bez dodatne redukcije? Trenutno imam rucnu motalicu s kukom. Da li je tko pravio i automatiku za vjetar?

thx

Reply to
'ajde

Mislim da treba reduktor ako misli¹ koristiti manji motor, kao npr od brisaèa vjetrobranskog stakla. Jer dosta dugo traje to namatanje, a i sporo je pa bi se motor brzo grijao. Redukcijom poveæava¹ moment, a smanjuje¹ brzinu ¹to mislim da je povoljno jer ne treba ti da se tenda otvori u 3 sekunde. Hehe

Pozdrav!

Motor za brisace ima reduktor, da li je dovoljno jak za tendu?

Reply to
'ajde

brisace? Od kojeg auta bi preporucili jer je tenda veca

redukcije? Trenutno imam rucnu motalicu s kukom. Da li je

vjetrobranskog stakla. Jer dosta dugo traje to

moment, a smanjuje¹ brzinu ¹to mislim da je povoljno jer

Koliko "te¹ko" se okreæe ta ruèna motalica i koliki je krak? Inaèe taj motor od brisaèa ima dosta momenta na izlazu, ali ne znam koliko Nm-a.

Reply to
- Zoki -

U poruci:f4hp0h$b7r$ snipped-for-privacy@sunce.iskon.hr,

- Zoki - je napisao/la:

: Koliko "te¹ko" se okreæe ta ruèna motalica i koliki je krak? : Inaèe taj motor od brisaèa ima dosta momenta na izlazu, ali ne znam : koliko Nm-a.

Jedini njihov problem je da imaju plasticne zupcanike (velika vecina) u samom reduktoru (puzni prijenos), pa vrlo lako pucaju. :(

Inace su motori oko 100W sa puznim prijenosom.

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

Za takvu tendu bi trebao 50-75 Nm na izlazu.

Reply to
Damir Šeligo

Krak je 20 cm, a o Nm je tesko odokatvno pricati. Znam da se uspusemo dok je smotamo. Problem je sto se zna dogoditi nevrijeme kada nisam kod kuce, a djeca je nisu u stanju smotati.

Reply to
'ajde

Nm-a.

smotamo. Problem je sto se zna dogoditi nevrijeme

Akumulatorska bu¹ilica ? Ona ima dosta momenta a ima¹ ih veæ od 100 i ne¹to kuna u pevecu.

Imaju i oni elektrièni odvijaèi, puno su manje dimenzije ali ne znam koliko ko¹taju.

Reply to
- Zoki -