Molim Pomoæ

Imam neko Cartechnik 34201 pojaèalo pa za auto radio pa me zanima kamo mogu naèi ne¹to o tom pojaèalu.

Reply to
xxx

xxx je napisao/la:

: Imam neko Cartechnik 34201 pojaèalo pa za auto radio pa me zanima : kamo mogu naèi ne¹to o tom pojaèalu.

Reci, kako izgleda pojacalo (boja)? Koji je osigurac na njemu? Kolko je kanala? Pise jos nesto na njegovom kucistu?

Imao sam par njihovih modela u rukama, pa pitaj, mozda ti mogu pomoci?

-- Tihomir Krizan

Reply to